NOD september 2019

@filo  whahah dan ben ik gelukkig niet de enige die zo gek is. ?  bij deze test moet er een 2e streepje komen, links van de controle streep. Heb even een screenshot gemaakt en een pijl waar dus een tweede streepje onder zou moeten komen.. Maar op foto zie je hem minder goed als in echt. Maar in echt ook niet goed. Hahah. Lekker vaag.
 https://www.mupload.nl/img/0scrsan1.jpg

@kkk ik zie inderdaad een heel vaag streepje.. Jeetje wat een onzekerheid.. Waarom test je over een paar dagen niet eens met clearblue digital? Die zegt zwanger of niet zwanger. Dan weet je iig zeker dat je niet gek bent haha.. En oh.. Ik zit ook zo te  draaien en kijken vanuit alle hoeken als. Ik een zw test gedaan heb dus nee je bent geen vreemde vogel hahaha

@kkk ik wil je hoop niet bederven. Maar ik heb wel vaker met sensitestdipsticks van die lijntjes op nod of 1 dag na nod getest zat dan ook als een debiel in alle hoek te belichten etc. Maar las op internet dat tie wel vaker van zulke streepjes geef. streepje Zit dan ook niet op de juiste plek. Ik heb in juni pas 4 dagen na nod met die dipsticks positief getest met wel een duidelijke streep.. ik hoop natuurlijk voor jou dat het van het weekend die dikke streep erop komt. Mar ik wilde wel even mijn ervaringen met je delen.

Hahah mijn vriend heeft ook even een zwangerschapstest gedaan. En daar komt geen enkele vorm van een tweede streep.. dus dat zou toch wel iets moeten betekenen denk ik dan? ? wat hebben we gelachen haha, in mijn plas-kommetje die ik altijd gebruik whaha. En ik mocht niet kijken want dan lukte het plassen niet. Nooit gedacht dat hij eens een zwangerschapstest zou doen. Maar hij is helaas niet zwanger whaha. 
Maar is nu 10 minuten geleden en die van hem blijft echt wit. Je kunt hem in alle hoeken en alle lichtinvallen houden je ziet echt gewoon geen enkele streep. Haha naja ik ga nu rustig wachten en overmorgen weer een test doen. Geduld is een schone zaak? ben zo niet geduldig haha

@Kkkk hahahaha zo grappig, ik zie het helemaal voor me! Is dit al een vroege test? Anders zou je nog van een ander merk een vroege test kunnen proberen? Niet te doen die spanning haha, ja geduld is een schone zaak!

@Filo  nee dit zijn geen vroege testen, maar heb gelezen op meerdere sites dat die eigenlijk niet werken. Ook verschillende testen mee gedaan en de Kruidvat testen komen overal als beste uit de test. En de Etos maar heb geen Etos in de buurt..  En vandaag is mijn NOD als ik van die donkerste ovulatietest uitga.. Maar iemand hier onder zegt dat het hcg per 30 uur omhoog moet gaan?  Dus ben zo benieuwd naar vrijdag als het dan ook duidelijker is of juist weg of hetzelfde. Heb wel elke dag eventjes menstruatie krampen  dus denk steeds menstruatie komt eraan maar tot nu toe blijft die uit.. we wachten rustig af . Veel Netflix en chill whaha

Jeeej! Onze ovulatietest had een streepje gister en voor de bevestiging ook een gezichtje bij clear blue! Ook meteen geklust op de 10e (dag van testen). We hebben ook de 8e geklust en hopelijk vanavond ook! Ben benieuwd. Hoe staat het bij iedereen? 

Liefs

Terug
Bovenaan