NOD september 2019

Noor een voorzichtige gefeliciteerd! Daarom Is altijd een beetje tricky met die vroege testen.. als je niet had getest was je missshien ongesteld geworden en had je geen weet dat er eventueel een klompje cellen ging groeien ;)    Ik denk even afwachten en maandag opnieuw testen :) Fingersssssss crossed ??Ziet er wel positief uit zo. 

Ja ik kon het niet laten?
Wij zijn al 2 jaar bezig en inmiddels een bbz, vroeggeboorte met 24wk, late en een vroege miskraam.  
Dus elke maand is het hopen om zwanger te worden.  Als ik eenmaal zwanger ben dan is het hopen dat het goed gaat.  
Ik wacht het inderdaad nog even een paar dagen af. Hoe moeilijk het ook is Haha. 

Noooooor Dat meen je niet! Wat een moeilijke tijden voor jullie. Wat een spanning elke keer weer. Duim heeeeeeel erg voor je! Nogmaals ik vind het wel positief eruit zien voor je. 

pfff inmiddels 4 dagen overtijd en vanm wat roze bloedverlies en nu niks meer... beetje verggelijkbaar noor, ik wou morgen testen... pfffff

Hier helaas ongesteld geworden. Ik ga verder naar ronde 14. Dames die in spanning zitten ik duim voor jullie. Hopelijk goed nieuws voor binnenkort. 

Idk spannend. Toch nog test gedaan?
Mientje Poeh dat zijn ook wat rondes. Sterkte met weer dit meemaken. 

Vanmorgrn vroege test. Omowit. 4 dagen voor nod. Heb ook vermoeden dat die ook zo blijft tot dinsdag.. pff. Ik haat die wachtbank. 

Voor iedereen die vroegvheeft getest, ik had 4 dagen en 2 dagen voor mijn NOD getest en zag helemaal niks maar op mijn NOD s avonds een heel licht streepje. Ik heb dus niet zon goede ervaringen met het vroege testen maar mijn eisprong was wel laat dus het was gewoon nog niet ingenesteld denk ik.
Nou sterkte iedereen met wachten!!

Hoe voeg ik nog eens een foto toe haha? Ail. Jullie ff laten kijken. Maar wij zien hier een 2e lichte streep. Niet super roze maar had ik bij mijn dochter ook niet.. Ik durf alleen nog niet te zeggen dat het zo is..
Morgen even testen met andere test

Terug
Bovenaan