NOD september 2019

Filo dat is even een baal momentje. Het positieve is denk dat alles nog werkt zoals moet werken ;) Toen ik gestopt was in 2016 was ik de eerste ronde toch wel blij dat ik netjes na 28 dagen ongesteld werd. Je hoort daar ook zulke rare verhalen over. 
kimster ik vind die hele wacht weken verschrikkelijk. En 12 rondes. Wat een tegenslag. Is dit voor je eerste kindje? Zijn jullie al bij de dokter geweest?

Momoftwoboys  wanneer ga jij eerste test wagen? Ik zit aan zondag te denken. 2 dagen voor nod. 
Vaalskhiee poeh wat een lange cyclus! Dan zal je wel verwachten dat die dan positief kan testen.  

Zonnebloem; ik was deze voormiddag wat misselijk en was er van overtuigd dat het raak was.. en heb er net een test tegen geslaan... 4 dagen voor NoD... stom he maar was zo wit als melk, zelfs na een halfuur (kv) ik ben helemaal van slag... hopelijk was het gwn te vroeg...

Ja lang he.... echt frustrerend soms. Was het maar 28 dagen zoals bij de meesten :) ik hou jullie op de hoogte ,  positief/negatief..... Ik wil het weten ?

momoftwoboys. Ik heb ook paar keer te vroeg getest. En ook zo wit als melk. Maar als je je niet kan houden dan doe het gewoon e. Kop op in je achterhoofd weet je dat het te vroeg is en kan het resultaat nog zeker veranderen ;) thumps up! 

Ik zit voor de eerste officiële ronde erbij, alleen nu vroeg ik me af ik zit volgens de app pas 5 dagen na mn eisprong, we hebben het de afgelopen weken wel erg gezellig gehad, maar nu heb ik sinds vanmorgen telkens krampjes in mn onderbuik een beetje alsof ik ongesteld moet worden en nu ook wat onder in mn rug.
Zou je zo snel al een eventueel iets kunnen voelen of loop ik me gewoon nu al gek te maken in de eerste ronde dat we ook echt bewust gaan proberen?

Momoftwoboys klopt, elke ronde wordt zwaarder en zwaarder.. Wat balen zeg voor jou dat je negatief hebt getest maar gelukkig zit je nog 4 dagen voor NOD, er kan nog van alles gebeuren! 
Vaalshkie, stress kan inderdaad van invloed zijn op je menstruatie. Hopelijk krijg je snel zekerheid! 
Zonnebloem, ja, eerste kindje en in april naar de fertiliteitsafdeling geweest. Gediagnosticeerd met PCOS en nu de 4e ronde met Clomid.. Als deze ronde niet is gelukt dan weer ophogen. Het is soms lastig om positief te blijven. 

Momoftwoboys Oeh zo spannend!! Ik ben dus ook bang voor omowit haha. Ik heb 2 vroege testen. Had voor mezelf zondag. Maar misschien morgenochtend ? Ik denk dat die omowit blijft. 
Kimster Ik hoor hele goeie verhalen over clomid. Maar het frustrerende natuurlijk dat je weer 4 rondes verder bent zo. En als je iets graag wilt. Ik ben je nod vergeten wanneer moet die komen? 
Gebruiker(ennummers) Ik vind zelf van niet. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Een eventueel eitje is nu aan het delen en op weg naar de baarmoeder voor innesteling. Innesteling kan je eventueel wel verwarren met ongesteldheidskrampen. Maar nogmaals ieder lichaam is anders. Hoop voor je dat raak is! 

Hai dames,
mijn NOD is maandag. Vandaag kon ik het toch niet laten en heb ik een testje gedaan.  Heeeeeeeel licht zag ik een streepje, alleen nu heb ik bij het afvegen een beetje rozig bloed.  
Kan dit een innesteling zijn of zal er toch een menstruatie doorkomen? 
Dit is trouwens ronde 2 na een miskraam van 5weken. 

Terug
Bovenaan