NOD september 2020

Wat balen dromertje.. hopelijk deze ronde meer geluk. Mijn NOD zal ongeveer 6 september zijn.
thebigdream wauw de eerste ronde al, wat een geluk! Hopelijk nu ook snel een positieve test.

Hoi dames,
Ik sluit me ook weer aan. Mijn nod is op 1 september! 3e ronde na miskraam en voor een eerste kindje. We zijn nu een halfjaar 'bezig'.

???

Kopiëer dit bericht en voeg je NOD toe :) 

Liesjex NOD: 1 September
Omeletje NOD: 3 September  
Mama Dtje NOD: 5 September 
Beginnendedroom NOD: 6 September  
Lolita NOD: 9 September 
Gebruiker611209 NOD: 12 September 
Dromertje NOD: 13 September 
Ine NOD: 15 September 
JamieV NOD: 18 September

Hoe gaat het bij jullie met de testen? Ik heb mijn ei vooralsnog niet gevonden. Al drie dagen op rij knipperd de smiley , ze zeggen dat je dan een hoge vruchtbaarheid hebt. Pas als de smiley stilstaat heb je binnen 48 uur je sprong. 
Lees ook op internet dat sommige dames wel 14 dagen een knipperende smiley hebben en daarmee dus niet hun eisprong hebben gevonden..misschien moet ik maar overstappen op de gewone van CB want hier wordt ik ergens ook wel weer onzeker van.

@Beginnendedroom: ik heb deze vorige cyclus ook gebruikt en van toen pas na 8 dagen knipperende smiley een vaste gekregen. Ik was toen in vergelijking ook met de dipstick van sensitest aan het meten en deze gaf me op dezelfde dag een even duidelijk positief resultaat, dus ben overgestapt op alleen deze nu.

goedemorgen dames 
ik meld me ook weer aan 
gister me eisprong gehad duidelijk ook gevoeld nod is 2/3 september 
mogen dezemaand maar weer een paar mooie testen hebben 

EWERKEN | REACTIE | REPORT | QUOTE

Hoi dames. ik sluit me ook graag aan. Ik heb 10 jaar pil geslikt met na elke 1a 2 strippen een stopweek
-21 mei laatste pil van de strip genomen – 25-28 mei onttrekkingsbloeding gehad
– cyclus 1 28 dagen
– cyclus 2 30 dagen
– zit nu in cyclus 3 : 1e keer gebruik ovulatietesten. Heb ik nu mijn piek gevonden op CD 30/31 ? (19/20 augustus) dus nu ergens mijn eisprong?  afgelopen 2 dagen opgeblazen gevoel / buik gehad en vandaag gevoelige tepels
aangezien ik over tijd ben ook een zwangerschapstest gedaan en die is negatief 
Zie de testen hieronder    https://www.mupload.nl/img/ztfzxlhyxo5g.jpeg
Ik gok nod op 4 september  
spannend hè ???

@beginnendedroom 
Ik blijf maar vage streepjes en dus negatieve testen houden tot nu toe. Mijn temp blijft ook laag dus volgens mijn temp is er ook nog niets gebeurd... 
Ik vind het ook lastig zoeken dus wij zorgen voor om de dag een gezellige tijd. :)

Echter, sinds gisteravond best wel steken in mijn buik gehad en vanmorgen ook. Nu op werk net een veeg roze bij afvegen. zou dit een ovulatiebloeding kunnen zijn?? iemand dit wel eens gehad? Ik nog niet eerder namelijk...  gooi er zo wel een ovulatietest tegenaan

Terug
Bovenaan