NOD september 2020

[quote quote=10353445]Hoi dames, Wat vervelend om te lezen dat er deze maand veel negatieve uitslagen zijn! Ik hoop heel erg dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben. Mijn NOD had ik zelf geschat op dinsdag as maar die is niet helemaal zeker gezien onregelmatige cyclus. Mijn vriend en ik hadden afgesproken niet eerder te testen maar ik heb zaterdag ochtend gevraagd of hij het oké vond als ik er al eentje deed. Ik zat immers op 9DPO. Eerste teste ik met de Early test van de etos toen ik tot mijn mega grote verbazing een licht streepje zag. Met trillende handen pakte ik de CB test en al binnen 1 minuut kwam er te voorschijn zwanger 1-2 weken. We kunnen het nog steeds beide niet geloven, maar zijn uiteraard voorzichtig blij. Nu maar hopen dat het goed blijft zitten.[/quote]
Oooh wat geweldig!! Ben heel blij voor je ? ik kon ook niet wachten en had vanochtend van kruidvat een early test gedaan. En ik zag een heel licht kruisje. Ik wacht nog even paar dagen want ik moet 10/11 september ongesteld worden. Dus tegen die tijd doe ik een gewone test. Vind 't heel spannend want  ik mijn 1e 2 zwangerschappen was het niet gepland dus dit is meteen heel anders

Mijn nod is  28 September. Inmiddels ronde 13. Deze week verwacht ik mijn eisprong. 2 maanden geleden geholpen aan jet verwijderen van mijn eileider en wegbranden van endometriose spots. Dus gaan er weer voor deze maand.

@beginnendedroom wat geweldig! Hopen dat het zo blijft gefeliciteerd! 
@gbu wat spannend! Hoop voor jou ook dat het blijft!! 
Ik heb a.s. zaterdag mijn nod, maar ik heb geleerd van de laatste keer en durf niet meer eerder te testen... dus maar even volhouden deze week! 

[quote quote=10353475]

Oooh wat geweldig!! Ben heel blij voor je ik kon ook niet wachten en had vanochtend van kruidvat een early test gedaan. En ik zag een heel licht kruisje. Ik wacht nog even paar dagen want ik moet 10/11 september ongesteld worden. Dus tegen die tijd doe ik een gewone test. Vind ’t heel spannend want ik mijn 1e 2 zwangerschappen was het niet gepland dus dit is meteen heel anders

Kruidvat early met kruisje helaas vaak vals positief[/quote]
Jaa dat las ik net ook ergens. Ik moet ook gewoon afwachten, donderdag nog een keertje testen als ik dan nog niet ongesteld ben 

@juliaa ik heb even een pauze genomen van het forum maar vroeg me vandaag af hoe het met je ging omdat we eerst zo gelijk opgingen maar zag het slechte nieuws! ? Wat ontzettend jammer, ik wil je heel veel sterkte wensen! 

Terug
Bovenaan