NOD september 2020

@beginnendedroom, gefeliciteerd!! Wat spannend zeg. 
@GBU, wat spannend ook zeg! Een voorzichtige gefeliciteerd ook voor jou. 
@Juliaa & CherryBlossom, dikke knuffels voor jullie. 

[quote quote=10353498]@juliaa ik heb even een pauze genomen van het forum maar vroeg me vandaag af hoe het met je ging omdat we eerst zo gelijk opgingen maar zag het slechte nieuws! Wat ontzettend jammer, ik wil je heel veel sterkte wensen![/quote]
Ja hopen dat het snel wel lukt voor ons en de rest natuurlijk ook. Hoe is het met jou? Ik heb wat kwaaltjes vind het zo vreemd. Denk dat ik misschien toch de echo doe om te kijken of ik helemaal schoon ben. 

[quote quote=10353581] Ja hopen dat het snel wel lukt voor ons en de rest natuurlijk ook. Hoe is het met jou? Ik heb wat kwaaltjes vind het zo vreemd. Denk dat ik misschien toch de echo doe om te kijken of ik helemaal schoon ben.[/quote]
Ik wil je niet blij maken en dat het straks niet zo is.. Maar ik bleek van allebei de Kids zwanger te zijn van een tweeling en waarbij bij allebei de tweelingen een miskraam werden. Bij mijn zoontje heb ik tot 13 weken gebloed en zag je bij de bevalling zelfs het 2e vruchtzakje. Bij mijn dochter maar kort gebloed want dacht dat ik gwn ongesteld werd maar bleek niet zo te zijn. Dus misschien toch een echo idd?
Dikke knuffel voor jou 

Omg ik kon niet wachten. Mijn tepels zagen er zo gek uit allemaal witte spikkeltjes er omheen en ik heb echt veel afscheiding. Dus heb een clear blue test gedaan en er staat 
ZWANGER 1-2!!!! 

Proficiat aan de nieuwe zwangere dames ??
Juliaa, die symptomen kunnen nog een tijdje aanslepen. Is je ovulatietest negatief? Dan ben je normaalgezien schoon, op evt een beetje oud bloed na. Maar dat kan volgens mijn gyn geen kwaad om zwanger te worden

GBU: gefeliciteerd!!? fijne zwangerschap gewenst! 
Ik ga er niet vanuit dat er nog iets zit waar ik blij van wordt, maar misschien nog restjes weefsel ofzo? Weet het echt niet, maar vind die kwaaltjes zo raar. Bij de MA waren ze meteen weg na het bloedverlies. Dus gewoon even voor de zekerheid kijken kan geen kwaad denk ik
Belgogermano: ik ga vanaf woensdag de roze clearblue gebruiken. Vind ze erg duur dus doe het echt pas vanaf dag 10 hihi. De vorige ronde hebben ze goed hun werk gedaan.

Terug
Bovenaan