[quote quote=10353405]Dank jullie wel wat lief! Voel me al weer wat beter ga vol goede moed aan de ovulatietesten vanaf woensdag. GBU: Mijn contract loopt tot maart. Heb bij mijn eerste gehad dat ik gewoon verlengd werd dus ik maak mij er niet zo druk om zie het dan wel weer. Als de baby er is blijf ik thuis het is met 1 schoolgaand kind al lastig om oppas/opvang te regelen laat staan 2 en ik voel mij er ook goed bij, want dan kan ik rustig proberen om borstvoeding te geven. Dat wil ik heel graag. Vorige keer niet gedaan doordat de kraamzorg mij bang had gemaakt bij de intake voor ontstekingen en bloedende tepels Als je niet verlengd wordt kan je misschien kijken naar tijdelijke banen voor 3 mnd ofzo. Die maakt het denk ik niet uit of je zwanger bent. En als je een keer ziek bent ofzo betaald het UWV je werkgever dacht ik..[/quote]
Oh thanks je hebt me gerust gesteld!!!
Ik heb zelf 2 kids en allebei een jaar borstvoeding gegeven, en ja ik had echt last van mijn tepels en de eerste paar min dat de Kids aanhapte was het pijnlijkste maar na 2 maanden valt 't allemaal al mee en als je tepels echt zo'n pijn doen kun je voor tijdelijk tepel hoedjes gebruiken dat heb ik toen ook gedaan, en goed je borsten masseren. Vriendin van mij heeft een lactatiekundige laten komen en ze vond dat echt super fijn, ze was helemaal gerust gesteld!
Komt vast helemaal goed bij jou ?
Mijn kindjes zijn inmiddels 4.5 (jongen) en 6.5 (meisje).