NOD september 2020

De prijs staat mij nogal tegen en dat gehannes met het strookje in het "machientje" steken... ieder z'n ding natuurlijk :)
P.s. laatst gezien dat al die dure digitale zwangerschaptesten van o.a. Clear Blue (niet de weken-indicator) precies dezelfde urinestrookjes gebruiken als de goedkoopste tests, enige verschil is het batterijtje zodat je digitaal af kan lezen of je wel of niet zwanger bent. Kortom; veel vrouwen denken dat die digitale varianten beter zijn en betalen daarom graag de hogere prijs maar het is gewoon oplichting en handig/geniepig gebruik maken van de gevoelens van vrouwen.

Jamie, het bespaart mij de interpretatie en vergelijken welk nu het donkerste is, of mijn ovulatie er al aan komt of het te laat is etc.
Ik betaal 20 eur voor 10 stuks en daar kom ik 2 maanden mee toe. 10 euro per maand dus en dat vind ik persoonlijk niet teveel.
Maar ieder zijn ding natuurlijk :)

[quote quote=10353971]Jamie, het bespaart mij de interpretatie en vergelijken welk nu het donkerste is, of mijn ovulatie er al aan komt of het te laat is etc. Ik betaal 20 eur voor 10 stuks en daar kom ik 2 maanden mee toe. 10 euro per maand dus en dat vind ik persoonlijk niet teveel. Maar ieder zijn ding natuurlijk ?[/quote]
Uiteraard ieder zijn ding zoals ik al zei ;)
Als je een onregelmatige cyclus hebt en al lang bezig bent tikt het flink aan iedere maand. Ik heb ook eindelijk door hoe het werkt met de LH piek - duurde even maar dan heb je ook wat.

Betreft de streepjes op de ovulatietest heb je niks aan mij? Vanmorgen toch alvast begonnen met ovulatietest clearblue, die van de 2 dagen piek, 20st gekocht voor €35,- kan ik hopelijk 3 of 4mnd mee doen.
Heb al paar dagen dat ik mijn borsten weer voel en dat ik spanning op en af voel bdz bij de eierstokken ? normaal heb ik dat paar dagen voor de eisprong pas, daarom toch alvast begonnen met de ovulatietest.
Plus ik heb vrij dus kon ik rustig testen vanochtend zonder dat mijn zoontje erbij staat ? ff eerste x oefenen he! Iig het was een leeg rondje. Dag 8 in mn cyclus. 
Gefeliciteerd aan onze zwangere, en GB nog spannend of niet?  Ik hoop het van harte voor je. 

Helaas hier ook vervelend nieuws.. 
Ik heb mijn ovulatie 25-26 augustus gehad. Op 9 dpo een klein beetje licht roze bloedverlies gehad.. ik dacht aan een innestelingsbloeding en dacht voorzichtig blij te mogen worden.. helaas een dag later flink heftig bloedverlies dus menstruatie is begonnen.
Ik heb alleen nog nooit zo'n korte cylus gehad 24 dagen.. zou het kunnen dat de innesteling mis is gegaan? Wat denken jullie?

@ jamieV, als je wat langer bezig bent tikt clearblue behoorlijk aan ja. Hier de intentie om te kijken wanneer ie komt en hoe lang mn lutale fase is (maakte me daar druk om) miss vrij kort.
Wat balen zeg LaurenLauren: ik heb gebruikelijk ook 25d

LaurenLauren, hoe jammer!! 
Als je ovulatie op 25/26 aug was, klopt je cyclus toch? Dan zit je nu op 14 dagen na je ovulatie.
Waar het isgaat is moeilijk te zeggen denk ik. Heb gisteren nog gelezen dat in 50% van de bevruchtingen het mis gaat met de innestelling. 

Terug
Bovenaan