NOD september 2020

@Mama Dtje ik ben nogal van het principe "waarom duur als het goedkoop ook mogelijk is" op dit vlak, zeker omdat we hier hadden besproken niet dit pad te bewandelen van ovulatietesten (we wilden niet zo'n koppel uit de film worden, "schat de test is positief kom we gaan nu meteen naar bed!") maar ik begon heel hard te twijfelen aan mijn luteale fase en zeker omdat het nu al een tijd duurt toch maar testen gaan kopen. En dat ze dan zo goedkoop zijn komt perfect uit haha ? 
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat het raak is dan!

Lauren, sorry, ik had fout gelezen!
Het kan eenmalig idd ens korter zijn, zolang dat geen regel is, is er niks aan de hand. Hier vorige maand ook 11 dagen lutale fase ipv de gebruikelijke 14.

@gebruiker10262159
ja dat zou ook kunnen dat het een innesteling is. 
Zou wel toevallig zijn als dat precies op het moment is nadat we het gezellig hadden gehad.

[quote quote=10353905]

Oeh misschien dan toch…. maar ik durf niet meer eerder te testen dus ga afwachten wat er met mijn buik verder gebeurd en of mijn menstruatie uitblijft. Mijn vorige zwangerschap is ruim 5 jaar geleden. Merk dat ik snel ben vergeten hoe ik me toen voelde….
@Juliaa wat naar zeg en wat een verdrietige periode heb je gehad… ik hoop voor jou extra hard dat het weer mag lukken!

Mijn jongste wordt in november 5 jaar.
Ik ging gister avond in het zwangerschaps boek lezen en daar stond dat ik pas rond de 7 weken echt misselijk werd en puistjes kreeg enzo en dat ik de eerste weken niks voelde.
[/quote]
Grappig dat je het terug hebt gezocht. Ik weet alleen dat ik bij mijn dochter 2 dagen van tevoren ziek was, maar waarschijnlijk teveel heksenkaas gegeten ?. Kan niks anders doen dan net als alle dames wachten..
Mijn buikpijn is vandaag minder erg alleen links onderin af en toe een steek. Begin jij al meer kwaaltjes te krijgen? 

[quote quote=10354115]

Oeh misschien dan toch…. maar ik durf niet meer eerder te testen dus ga afwachten wat er met mijn buik verder gebeurd en of mijn menstruatie uitblijft. Mijn vorige zwangerschap is ruim 5 jaar geleden. Merk dat ik snel ben vergeten hoe ik me toen voelde….
@Juliaa wat naar zeg en wat een verdrietige periode heb je gehad… ik hoop voor jou extra hard dat het weer mag lukken!

Mijn jongste wordt in november 5 jaar.
Ik ging gister avond in het zwangerschaps boek lezen en daar stond dat ik pas rond de 7 weken echt misselijk werd en puistjes kreeg enzo en dat ik de eerste weken niks voelde. Grappig dat je het terug hebt gezocht. Ik weet alleen dat ik bij mijn dochter 2 dagen van tevoren ziek was, maar waarschijnlijk teveel heksenkaas gegeten . Kan niks anders doen dan net als alle dames wachten.. Mijn buikpijn is vandaag minder erg alleen links onderin af en toe een steek. Begin jij al meer kwaaltjes te krijgen?
[/quote]
Ben heel benieuwd!! Wanneer moest je ook alweer ongesteld worden?
Ik heb last van opvliegers en een rommel buik (mijn darmen) en gevoelende tepels

@juliaa ik heb vandaag ter controle een echo gehad en ik ben helemaal 'schoon' dus wij mogen weer door :) ze vertelde mij daar als er restweefsel zit is dit niet bevorderlijk voor een volgende zwangerschap daarom willen ze dat altijd eerst controleren daar.. 

Terug
Bovenaan