NOD september 2020

Juliaa, die gebruik ik ook. Als je nu test, zou je geen smiley mogen krijgen. Dat is dan ook ineens het teken dat er geen weefsel is achtergebleven en de volgende cyclus normaal kan verlopen. Is er wel iets overgebleven dat een eisprong volgende keer verhindert zou je test nu een smiley geven. Ik heb het n'a mijn mk ook zo gedaan en was volgens de gyn een prima methode. 
Thebigdream, ik had dat ook toen ik zwanger bleek te zijn. Vorige maand ook. En nog andere symptomen, maar helaas... Mogelijk was er wel een bevruchting maar geen of slechte innesteling. 

Oeh misschien dan toch.... maar ik durf niet meer eerder te testen dus ga afwachten wat er met mijn buik verder gebeurd en of mijn menstruatie uitblijft. Mijn vorige zwangerschap is ruim 5 jaar geleden. Merk dat ik snel ben vergeten hoe ik me toen voelde.... 
@Juliaa wat naar zeg en wat een verdrietige periode heb je gehad... ik hoop voor jou extra hard dat het weer mag lukken! 

@GBU waaauw gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap ? 

Ik heb best iets raars eigenlijk.
Ik verwacht (hoop het niet) as zondag mijn menstruatie. Maar vanavond hebben wij het best gezellig gehad. Hierna ging ik naar het toilet en merkte ik bij het afvegen dat er bloed aan mijn toilet papier zat. 

Meer dames hier wel eens mee te maken gehad? Wat zou dat kunnen zijn. Want zo vroeg zal ik nog niet ongesteld worden.

[quote quote=10353887]
Oeh misschien dan toch…. maar ik durf niet meer eerder te testen dus ga afwachten wat er met mijn buik verder gebeurd en of mijn menstruatie uitblijft. Mijn vorige zwangerschap is ruim 5 jaar geleden. Merk dat ik snel ben vergeten hoe ik me toen voelde….
@Juliaa wat naar zeg en wat een verdrietige periode heb je gehad… ik hoop voor jou extra hard dat het weer mag lukken!

[/quote]
 Mijn jongste wordt in november 5 jaar. 
Ik ging gister avond in het zwangerschaps boek lezen en daar stond dat ik pas rond de 7 weken echt misselijk werd en puistjes kreeg enzo en dat ik de eerste weken niks voelde. 

GBU gefeliciteerd, geniet ervan!

Mijn volgende cyclus ga ik de testen halen die jullie adviseren. Uiteraard hoop ik dat het niet nodig is haha ;)

Ik ga zo nog maar is een ovulatietest doen, kijken wat die nu zegt....

[quote quote=10353914]Weer een test.. Ben benieuwd wat jullie nu vinden: https://www.mupload.nl/img/3gxrj1.jpeg[/quote] Hij lijkt nu het donkerste, maar dat kan natuurlijk aan mij/mijn telefoon liggen. Mocht het niet raak zijn deze maand (hoop ik uiteraard wel voor jou!!) dan kan ik je echt de testen vd Action aanraden. 5 stuks voor onder de €3 en naar mijn mening een stuk duidelijker dan die je nu gebruikt.
https://imgur.com/J0GLxPD dat was mijn eerste ronde met die testen vd Action en de dag na de laatste test op de foto had ik een dikke vette streep en daarna nam het geleidelijk weer af.

Ik snap eerlijkgezegd dat gedoe met die streepjes niet goed.
Op de CB testen krijg je 2 dagen een smiley, voorafgaand (18-36 uur) aan je eisprong. Dat is toch veel duidelijker?

Terug
Bovenaan