NOD september 2020

Ik snap helemaal niks van mijn cyclus deze maand.. op 9 dpo licht bloedverlies gehad en op 10 dpo echt hevig bloedverlies gehad met krampen. Echt het gevoel van een menstruatie. Ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad maar daar hebben jullie me gelukkig al gerust gesteld :)
nu is het alleen na 2 dagen weer gestopt.. alleen hevig bloedverlies en krampen kan toch geen innesteling meer zijn?
Misschien morgen maar een test doen om het uit te sluiten. Het is alleen zo vervelend dat je dan toch weer hoop krijgt die dan morgen weer teleurstelling wordt..

@BelgoGermano jaa het was wel even heel rot en flink balen! Maar het was ook bijna te mooi om waar te zijn... 1e ronde raak ? Het heeft gewoon nog even niet zo moeten zijn... even potje janken en toen weer door ☺️ @juliaa ja ik vond die bevestiging ook super fijn! De VK heeft gekeken. Ze zag ook dat het baarmoederslijmvlies alweer aan het opbouwen was dus cyclus is ook weer op gang. Ze zag nog geen naderende eisprong, maar voor nu ga ik maar gewoon gokken op 14 dagen na 1e bloeding. Dat zou betekenen dat NOD op 29 sept ligt en ik nog net in dit forum mag meekletsen ☺️ Hoe voel jij je nu, nog kwaaltjes ed?

[quote quote=10354443]Mijn Nod was afgelopen vrijdag. Maandag een test gedaan maar negatief, inmiddels 6 dagen overtijd en nog niks… altijd een cyclus van 27 dagen normaal[/quote]
Het is natuurlijk te hopen dat je straks alsnog een positieve test in handen hebt maar helaas is die kans wel wat klein... het lichaam heeft haar eigen willetje en soms kan het een samenloop van omstandigheden zijn dat je cyclus later op gang komt.

as zondag zou mijn nod zijn.
Vanmorgen opeens licht bloed verlies. Alleen bij het afvegen.
zo gek allemaal normaal altijd netjes optijd mijn menstruatie nooit eerder of later.
vorige week ook licht bloed verlies gehad.
ik weet niet wat het is maar erg vreemd allemaal. 
maar denk zomaar dat ik door ga naar de volgende rond 

Hi iedereen, ik ben een poos niet meer op het forum geweest. Ik ben er ook een paar maanden niet meer mee bezig geweest. Herkennen jullie dat? Dat je soms te druk bent met andere dingen. Dat je daardoor je vruchtbare periode vergeet en daardoor ook al weet dat het 'toch niets wordt deze maand'? Nou, dat had ik dus afgelopen maanden. Niet bewust mee bezig geweest. Ik heb het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden, daarna willen we er weer voor gaan met ovulatietesten ed. Het zou fantastisch zijn om dit jaar, in 2020 nog een positieve test te hebben :) 

Terug
Bovenaan