NOD september 2020

@Minni ik gebuik ovulatietesten omdat ik het fijn vindt om te weten of ik op het juiste moment geklust heb, plus ik vind het fijn om daarmee exact mijn NOD te bepalen.

[quote quote=10354690]Hoe vaak klussen jullie rondom de ovulatie?[/quote]
Als het echt de dagen rond de ovulatie zijn alle vorige rondes om de dag tot ik hoorde dat het een mythe is dat het zaad tijd nodig heeft tussen de beurten door dus voor deze ronde iedere dag (rond de ovulatie dan hé ?)
Ik gebruik nu sinds 2 rondes ovulatietesten omdat ik wilde weten of ik überhaupt wel een eisprong had en hoe lang mijn luteale fase is.

Ik gebruik ovulatietesten om zo de stress dagen te beperken tot 2.
Is die positief, dan klussen we zeker die dag en de dag nadien. De rest van de maand is zo heel ontspannen. 

Gefeliciteerd Gebruiker10274831!! 
@Minni ik ben nu de 2e ronde begonnen met ovulatie testen om een beeld te krijgen wanneer ik mijn NOD kan verwachten. Vorige cyclus was behoorlijk lang en had geen idee wanneer ik mijn menustruatie kon verwachten.
Nu dus voor het eerst ovulatietesten aan het gebruiken, alleen afgelopen weekend helaas 2 dagen geen testen gedaan. Nog geen knaller gehad, echter gisteren ging het streepje in de goede richting.
Hopen dat ik mijn LH piek kan vinden binnenkort (of misschien is hij afgelopen weekend al wel geweest, waren namelijk wel dag 10/11)

Voor mij is vandaag inmiddels 7 DPO en ik heb nogal last van hoofdpijn en duizeligheid wat ik normaal nooit heb. Ook normaal gegeten en redelijk oké geslapen dus dat zal het ook niet zijn. NOD is normaal de 18de dus wel heel erg vroeg om dingen te beginnen voelen lijkt me... we wachten weer "rustig" af!

Gefeliciteerd alle zwangeren!
Ik ben eventjes niet meer geweest hier. Heel heftige tijden bij ons. Komt allemaal wel goed, maar het is even intens...
Als bonus had ik vanmorgen gewoon 2 dikke strepen op mn test... met 13 DPO, superzwanger dus! 
Belangrijkste symptoom was voor mij mijn hartslag. Ik meet af en toe in rust mijn hartslag met een app en creëer daar een gemiddelde per dag uit. Afgelopen maand zakte hij flink ongeveer 2 dagen voor ik ongesteld werd, nu bleef hij hoog en steeg nog verder door zelfs.
Heb helaas wel heel veel last van mn darmen, is ene bekend probleem bij mij, maar nu dus nog een stuk erger. Dusdanig dat ik al een week slecht slaap en echt overdag bij moet tanken om alles vol te houden. Maar we hebben het er maar voor over toch?

Terug
Bovenaan