NOD september 2020

Gebruiker10274831, zolang je NOD er niet is, is er nog hoop. Weet je exact wanneer je eisprong was?
Dromertje, kan eventueel een innestelling zijn (maar 2x lijkt me raar) of een gesprongen bloedvaatje?
Danielleeex, welkom terug! Knap dat je het even van je hebt kunnen afzetten!
Hier DPO+7 en nog steeds veel (waterig) witverlies. OOk een zeuriderig ongigevoel. Voor de rest niks te bespeuren.

@BelgoGermano krijg nu iets meer bloedverlies dus denk toch echt dat me menstruatie vroeger komt dan gepland:-(
wij proberen nog een ronde met ovulatietesten en als het dan niet lukt gaan we naar de dokter. Aangezien we al vanaf vorig jaar mei/juni bezig zijn.

Voor jou komt het erg dichtbij nu hè :) succes hoop voor je dat het raak is ?

[quote quote=10354678]Zojuist een test gedaan. Mega positief! dus 6 dagen overtijd en 1x een negatieve test zegt niks. mega gelukkig nu, was de 1e ronde![/quote]
Wat fijn! Gefeliciteerd ?
Dan ben jij de de uitzondering die de regel bevestigd gelukkig.

Hoe vaak klussen jullie rondom de ovulatie? Wij doen het de tweede cyclusweek ongeveer om de dag, omdat ik een onregelmatige cyclus heb. 
Ik ben benieuwd of sommigen van jullie ovulatietesten gebruiken omdat je dan gerichter kunt klussen? Of is dat bijvoorbeeld alleen handig voor mensen met een lange cyclus?

het is wat vroeg maar eventueel voor de dames die toch door moeten naar volgende maand!
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/nod-oktober-2020/

Terug
Bovenaan