NOD september 2020

Bij mijn oudste heeft het 10 maanden geduurd, nadien steeds zeer snel zwanger. Helaas ook 2x een mk. 
Nu 7 maanden bezig en 4e echt ronde (tussendoor een mk en wat gesukkel nadien eer ik volledig "schoon" was en weer een eisprong had) .
Jamie, hoe gaat het ? 

Hi Dames,

Ik was even afwezig een paar dagen, omdat ik merkte dat ik er wel erg mee bezig was.
Ik moet nog 5 a 6 dagen wachten tot ik ongesteld word. Vandaag heb ik een vroege test gedaan, maar negatief nog helaas. De dagen lijken ook zo enorm langzaam te gaan richting je NOD!

In dit topic heb ik natuurlijk ook enorm lopen klagen over mijn Sensitest ovulatietesten (extra gevoelig), ik bleef twee streepjes houden. (vanaf dag 7 t/m dag 15)
Vandaag heb ik maar is voor de grap weer een ovulatietest gedaan en je raadt het al.... Weer 2 streepjes (dag 23). Ik heb sensitest gemaild, omdat dit wel heel gek is toch?
Het onderste staafje is van vandaag (dag 23)
https://www.mupload.nl/img/0pskt9s.jpeg

dag lieve meiden.

mijn NOD is 2 oktober! mag ik mij hier voor aanmelden? ik lees dat jullie zo veel steun en kracht bij elkaar vinden en dat vind ik zo fijn om te lezen. wij hebben in maart gekozen om te gaan voor ons eerste kindje. dus dit word onze 6de ronde
succes voor de meiden die in september de NOD hebben!
liefs!

Jahoor Kimkim, praat lekker mee! Zeer fijn om hier je ei kwijt te kunnen, voor mij betekent het dat ik mijn man en vrienden niet de oren van de kop praat, haha. Maar ik ben er zelf toch veel mee bezig. 
Gebruiker..588, ovulatietesten kunnen sowieso je hele cyclus twee streepjes aangeven, toch?

Oh Minni dit wist ik niet! Goed om te weten, heel verwarrend was dit.. Voor eventueel mijn volgende cyclus kreeg ik de tip van ClearBlue met de smiley in dit topic.
Heel stom misschien, maar ik ben nu al teleurgesteld bij het idee dat het deze ronde waarschijnlijk nog niet gelukt is. Afwachten is gewoon moeilijk ;)

@BelgoGermano zoals Minni schrijft, lijkt me heel heftig! Voor wij begonnen was het een beetje een ver van mijn bed show en alhoewel ik zeker begreep dat een mk erg is, begint het nu pas door te dringen hoe verdrietig het is. 
Ik "was een beetje dom" en heb toch een early test gekocht en die kwam net negatief terug. Nog geen hint van een 2de lijntje. Ik had mezelf zo voorgehouden niet eerder te testen maar nu weet ik het in ieder geval en heb ik geen valse hoop. 

Terug
Bovenaan