NOD september 2020

@Eefje fijn he om hier je ei kwijt te kunnen! Wanneer is jouw NOD?
@Kimmie succes met afwachten! Nog een weekje hopelijk weet je dan meer!
@BelgoGermano heb je normaal ook zo lang krampen van te voren?
@JamieV ik had juist veel meer vreetbuien vorige keer toen het raak was! Heb je al ander signalen dat je menstruatie eraan komt of verder nog niks? 

als de gevoeligheid van CB en kruidvat hetzelfde is hou ik het mooi bij die van kruidvat. Ik heb voor mezelf afgesproken dat ik volgende week zondag pas mag testen! Dit is op cyclusdag 27. Mijn cyclussen zijn normaal 26 of 27 dagen en 1x 28 dagen gehad, dus op dag 27 mag het van mezelf ?

@CherryBlossom Mijn hoop-vlammetje is weer wat aangewakkerd dan ;) ik heb sinds gister ook wel last van een onrustige huid/meer pukkels en dat komt me ook wel bekend voor helaas. De ene cyclus is het wat erger dan de andere.
Veel succes met het wachten! Zou toch een pak handiger zijn als we een ingebouwd iets hadden waardoor je het 100% zeker weet...

@gebruiker jaa daarom hou ik het mooi bij Kruidvat! 

@JamieV ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik hoop het heel hard voor je! Vrijdag jouw NOD toch? ☘️ ?? als ik het mag vragen, hoeveelste 'ronde' is dit voor jullie?

@CherryBlossom Dit is ronde 5 op half jaar tijd, 2de ronde met gebruik van ovulatietesten :) vergeleken met andere mensen hier is dat absoluut niet lang maar het begint toch meer en meer te knagen (+ ik ben een enorme stresskip haha)
Vrijdag inderdaad mijn NOD, de test ligt al klaar ?

@JamieV ik snap helemaal wat je bedoeld, maar we moeten ons sws niet vergelijken met anderen. Ieder heeft z'n eigen pad met eigen bagage! En die stress is ook heel herkenbaar ? 

@Gebruiker je hebt helemaal gelijk! Met kindjes word je geduld vanaf de start flink getest.... wachten op ovulatie... wachten op NOD... wachten op positieve test... wachten op 1e echo... 40 weken wachten etc etc en dan begint het pas echt ? Hoeveelste 'ronde' is dit voor jou? Wanneer is jouw NOD? Ik ben het even vergeten sorry!

Sommigen voelen wel iets, maar heel veel mensen ook niet. Een vriendin van mij werd per ongeluk zwanger van haar tweede kindje en zij kwam er pas achter na twee maanden! Dus geen verschil voelen of merken zegt natuurlijk ook vrij weinig, om het nog ingewikkelder te maken. 
Gebruiker jij weet dus alles van wachten, zitten jullie ook in een traject of niet?
Ik duim heel hard met jullie mee!! ?? 

Terug
Bovenaan