Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Astrid-Lynn, ik denk niet dat dat zichtbaar is. Voor ongeveer 6 weken kunnen ze niks zien.
JamieV, ik blijf stiekem ook nog hopen boor ons hoor!
Was idd een vroegtest, CB die 5 dagen op voorhand kan.
Oh wat spannend allemaal. Ik denk aan jullie allemaal en hoop op goed nieuws. Is het niet deze maand, dan de volgende.
Ik vind het heel fijn om deze reis te delen en met jullie mee te leven. Bedankt daarvoor
[quote quote=10356003]En alweer een dubbele reactie ik word er niet goed van?[/quote]
Ik/wij zien je dubbele reactie niet hoor.
Jullie meiden al wat meer nieuws?
Hier op dag 6 dpo. Afwachten maar..
Hier opnieuw een neg test op dpo +12.
Nog steeds naderende ongikrampen, nu al een 5 tal dagen.
Kruidvat en CB zouden even gevoelig zijn. Maar van Kruidvat heb ik al veel goeie dingen gehoord. Zelf nog nooit gebruikt.
Ik heb het mezelf verboden om een early test te kopen dus ik moet nu wel wachten tot mijn NOD. Wil absoluut niet zeggen dat ik niet gemiddeld 1x per dag naar early testen zoek online
Heb wel nog steeds de drang om veel te eten zoals gewoonlijk vlak voor mijn menstruatie dus ik ga er vanuit dat er weer een volgende ronde komt.