NOD september 2020

Ik heb trouwens de Sensitest testen besteld... komen morgen binnen dus dan moet ik me zaterdagochtend nog wel ff inhouden en zondag testen! Mits menstruatie niet doorbreekt dit weekend uiteraard ☺️

@droommaarzacht, zou ook nog van de innesteling kunnen zijn als he bruin is? Vind ook de test duidelijk positief! Fingers crossed dat de volgende donkerder is! 
@CherryBlossom, ben benieuwd! Zit zoo te dubben of ik dit weekend zou testen of maandag. Wat zijn cyclussen tog rot!

Spannend! Vind de test ook wel duidelijk droommaarzacht! Zou inderdaad over 2 daagjes kijken of die opgelopen is. En dan nog kan bloedverlies heel goed bij het termijn van je zwangerschap passen! Dus voorzichtig gefeliciteerd!
Toch best veel positieve testen geloof ik deze ronde! 
Nog maar een paar daagjes afwachten pfff spannend!!

@justmeangel ik zou echt zo lang mogelijk wachten om dubbele teleurstelling te voorkomen (hoor wie het zegt ?)

@juliaaa hoe gaat het nu bij jou?

Hoi cherry, zit vol in spanning! En jij wanneer ga je testen?? 
Borsten zijn wat gevoelig, af en toe buikpijn en moe maar durf er niet teveel op te hopen. 

@CherryBlossom, haha probeer het! Vandaag op werk iets tegen mijn borst aan gekomen en kreeg een gigantisch erge steek. Hmpff. Zijn normaal niet gevoelig. 
Normaal altijd veel afscheiding maar sinds paar dagen na de eisprong geen afscheiding alleen gelige inlegkruisjes. Hmm... 

Terug
Bovenaan