NOD september 2020

@poppy Ik heb het bij mijn eerste gelijk verteld aan mijn vriendinnen. Geweldig om die liefde te delen. Ik kon het simpelweg niet voor me houden. Is ook leuk hoor om ieder stapje met een aantal mensen te kunnen delen. Nu met de tweede ben ik iets rustiger, maar ik zie morgen een aantal vriendinnen dan zeg ik het wel weer. Is alleen maar fijn!  Op het werk is het wel anders natuurlijk. Maar als je het toch niet geheim kunt houden, kun je het misschien net zo goed zelf vertellen? Zoiets gaat als een lopend vuurtje...

@justmeangel hahhahaha ik ga ff helemaal stuk om jouw verhaal sorry ?
@poppy nee vanwege die teleurstelling wil ik ook echt zo lang mogelijk wachten! Zondag zou 1 dag voor NOD zijn, uitgaande van de langste cyclus die ik ooit gehad heb.. 
wat betreft jouw dubio; ik snap het dat het onnatuurlijk voelt maar gezien de risico's zou ik het zeker vertellen! En miss idd zelfs tegen de collega's zodat je ze in elk geval nog zelf kunt verrassen, als je dat leuk vindt tenminste ☺️

@mamavanloesje ik dacht dat dus ook altijd, maar vorige maand was ik dus een kleine week zwanger en toen vond ik het dus vooral heeeeeel lastig dat ik het niemand mocht vertellen. Ik vond dat geheim maar niks ??

@Eefjepeeefje/CherryBlossom, whaha toen het gebeurde zat ik zelfs te lachen. Zit gewoon in mijn hersens gebrand hoe het ging whaha.
Merk dat ik ook heel erg bang ben voor teleurstelling. Opeens zat ik weer te twijfelen aan wanneer mijn eisprong geweest zou zijn doordat mijn vorige ongesteldheid zo raar was. Dacht opeens wacht maar ik had voor dat ik 3 volle dagen bloedde 2 dagen heeele lichte bloedingen, moeten die 2 dagen dan ook meegeteld worden dan zou ik 2 dagen verder in mijn cyclus zijn ?‍♀️?
Opzich hebben we het om de 2 dagen gedaan dus dat is geen probleem. Heb geen gedulldddd! 

Het zijn weer spannende dagen voor vele van ons. Qua klachten merk ik niet zo veel. Gevoelige borsten wel iets maar gelukkig iets minder dan gebruikelijk. Verder niet de gebruikelijke steken. Ze voelen nu anders ?‍♀️
Helaas afwachten, heb opzich wel enige hoop ? voel me aardig relaxed.. duimen maar..

Spannend meiden voor iedereen. Weet een positieve test erbij dus deze maand. Zo benieuwd voor de rest. Zelf nu nog last van me onderrug erbij en borstel zijn voller, niet echt zeer. Maar ook allemaal te linken aan een menstruatie.

Jaaa zeker heel spannend! Hopelijk komen er nog veel positieve testen bij! ?? 

ik heb even het lijstje omhoog gehaald:
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
Poppy: 23 september
Kimmiex: 24 september
Droommaarzacht 26 september
Omeletje: 26/27 september
Gebruiker: 28 september
CherryBlossom: 28 september
Mama-Dtje: 28 september
Astrid-lynn 28 september 
Eefje 28 september 
Juliaa: 29 september 
ITVS: ? 30 september

Spannend allemaal en heel herkenbaar wat jullie allemaal aangeven. 
@poppy ik zou het zelf denk ik ook vertellen gezien het risico. 
Ik heb ook moeite met mijn mond houden denk ik. Ik denk dat ik het aan de belangrijkste personen wel snel vertel. Heb ze immers ook nodig als het niet goed verloopt.
Net tijdens het afvegen bloedverlies en vanavond menstruatiekramp, 11dpo lijkt me gek voor een innestelingsbloeding dus ik denk dat mijn menstruatie vroeg op gang komt. Ik lees natuurlijk lekker met jullie mee. 
Mijn cd 1 was 33 dagen en nu dacht ik 28 maar het is dus 25. Ben benieuwd wat het volgende keer wordt 

goedemorgen allemaal
even een tijdje niet gereageerd ivb met een verhuizing 
vandaag zou me nod zijn maar nog niks door gekomen afentoe heel misselijk en hoofdpijn maar dat komt denk ik door alle drukte en slecht eten 
als t van t weekend nog niet is door gebroken maar even testen want normaal gesproken kan ik de klok er op gelijk zetten 

Terug
Bovenaan