NOD september 2020

@droommaarzacht zo begon mijn streepje ook 2 dagen voor mijn verwachte menstruatie. Maar een streepje is een streepje en dat krijg je alleen indien er HCG is gedetecteerd ? inderdaad over 48 uur nog een keer testen en dan zoh het donkerder moeten zijn! Voorzichtig gefeliciteerd.
@dromertje wat vervelend, zelf geen ervaring mee maar toch een digitale knuffel!
Hier ondertussen 2 dagen overtijd en een knaltest. Vandaag de verloskundige gebeld, 28 oktober de 1e echo. Geduld wordt dus nog flink op de proef gesteld, hopen dat alles goed gaat de komende weken. Tevens vandaag mijn teamleider gebeld, morgen hebben we een gesprek gepland, dan ga ik het vertellen. Op deze manier kies ik toch voor veilig werken en minder kans op een miskraam door onveilige situaties op het werk. Ik vind het retespannend!  Onderstaand nog een foto van mijn test van vanochtend. https://www.mupload.nl/img/mh633mh.jpg

Amai, vele die toch wel in een speciale afwachtende situatie zitten. Hopelijk de komende dagen veel positief nieuws!!
Hier na de negatieve test van zondag niet meet getest en ook nog geen ongesteldheid. Wel af en toe wat lichte krampen/zeurend gevoel onder in m’n buik. En aan en af wat last van mijn borsten. Als ik tegen zaterdagochtend niets zie, ga ik toch nog eens testen. Vandaag is al cd 46. Voorbije cyclussen waren 28-35-28-36-37-40-38. Toch wel een lastige situatie maar probeer er niet al te veel mee bezig te zijn. Wat de ene dag al beter lukt dan de andere....

@dromertje dank je wel! 

@Astrid-lynn toch nog ff spannend dus! Jaaaa echt he hoe wisselend is dat hahaha echt niet normaal ?

@Vegagirl hopelijk brengt zondag goed nieuws dan ?

@poppy oeeh spannend! Succes met wachten en hopelijk 28 oktober een mooie echo! ?

@ine ooh wat verwarrend... op een gegeven moment kan dan meer beter de menstruatie doorbreken want dan heb je in elk geval duidelijkheid he.. 

En nog even een vraagje voor degenen die al eens zwanger zijn geweest. 28 sept is mijn NOD en voel totaal geen menstruatieklachten, alleen hele pijnlijke borsten. Kan dit een teken zijn, of is dat te snel?

Geen idee wanneer mijn nod exact is! Maar ik gok 28 september. Omdat mn vorige cyclus maar 24 dagen was, Heb ik vandaag getest. maar die was negatief .. dus of te vroeg, of mn menstruatie komt er nog aan! Spannend hoor pfff.. Denk dat als ik niet ong word het weekend weer ga testen 

@eefjepeeefje HAha toevallig ik ook 28 (ongeveer dan) en heb precies hetzelfde als jou! Gevoelige borsten en verder niets. Vandaag test gedaan maar negatief. 
denk dat het ook te vroeg is hoor om te testen! Maar ben benieuwd hoop op goed nieuws voor ons allebei :))

Terug
Bovenaan