NOD september 2020

Succes Astrid-Lynn en ForumGebruiker! Haha @eefje ik moest een klein beetje lachen om je omschrijving, puur door de herkenning! ? Eerst maar eens deze dagen doorkomen idd en dan succes met wachten weer op je eisprong... 

en @Droompje heb jij al nieuws?

goedemorgen dames
hier nog geen druppel bloed te bekennen al 6 dagen overtijd wat niks voor mij is normaal super regelmatig kan de klok er op gelijk zetten vandaag maar even een nieuwe test halen meschien een wat gevoeliger test 

Hier ook nog niets te bekennen. temp blijft hoog en het gevoel dat ik iedere keer wat ''voel lopen'' maar blijkt dan wit slijm te zijn.. 
Ik wacht nog even af, misschien als morgen nog niet is een testje wagen. 
Haha @eefjepeeefje heel herkenbaar en lekker. Het beste er maar van maken he! 
@Sillasv welke ga je halen en wanneer ga je testen? 

Hier ook nog steeds geen teken van menstruatie. Straks toch nog even langs de winkel denk toch dat ik voor een claerblue ga deze keer. Morgenvroeg dan maar testen en hoop dan toch ook bij de dokter terecht te kunnen. 
Heb sinds gisteren pijnlijke tepels en gespannen borsten. Maar ja alles komt en gaat dus geen eind aan vast te knopen

@forumgebruiker: neen normale cyclussen zitten rond 38 dagen met een dag of twee speling. Begin september ben ik op vakantie geweest en had ik 2/9 wel een redelijk donkere ovulatietest maar ben niet 100% zeker dat het voldoende was. En zat vanaf 7/9 zonder testen. Dus moest mijn eisprong pas na 7/9 geweest zijn heb ik deze niet gedetecteerd. Ondertussen zit ik op CD 52. Heb afgelopen zaterdag en de zondag daarvoor getest met de 2v5 van Kruidvat en deze waren negatief. Daarmee dat ik het allemaal niet goed weet en snap. Ik heb zo wel wat vlagen van misselijkheid maar nu ook niet zo heel fel. En dan m’n borsten die sinds gisteren duidelijk gevoeliger zijn. Dus als de test morgen negatief is wil ik toch even bij de dokter horen hoe dat allemaal zou kunnen komen en is deze positief wil ik toch ook naar de dokter ter bevestiging van het resultaat. Het is allemaal een beetje vreemd deze cyclus.

@gebruiker shit wat balen.. 
@ine klinkt gek inderdaad, misschien gewoon de huisarts bellen. Soms is het fijn als iemand je even geruststelt die meer weet..
@sillasv succes, laat het maar weten! 

Terug
Bovenaan