NOD september 2020

@eefjepeeefje inderdaad. Best frustrerend ook he. Ik heb wel wat kramp dus misschien dat mijn menstruatie toch onderweg is. Afwachten maar. Ben je al lang bezig om zwanger te worden? 

Hier nog niet ongesteld... spannend hoor! 
heb al bijna een week het gevoel ongesteld te worden (krampen die als ongesteldheid aanvoelen) alleen er komt niks. 
mijn borsten zijn mega gevoelig ben heel moe .. maar kan ook dat mn lichaam me voor de gek houd hoor. Zondag was de test heel negatief. 
ik ga morgen met ochtend urine een early test van de Etos wagen. Houd jullie op de hoogte! 
ik duim voor de andere meiden en vind het wel fijn het te delen met jullie

groetjes 

Helaas...zojuist toch echt overduidelijk en heel plotseling ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde. 
Nog meer uit deze groep die hun NOD verwachten in november?

vervelend eefjepeefje.... ik verwacht hem rond 21 oktober. Gaan van het weekend alvast gezellig maken.
Wat spannend voor de laatste meiden.... wel alles delen hoor.

Aah wat balen eefjepeefje. ? altijd zo een teleurstelling he. 
Hier nog geen menstruatie. Morgen nog maar eens een testje doen denk ik. Spannend. 

Ik duim uiteraard voor de overgebleven meiden. En blijf natuurlijk volgen tot het einde. Hoop zooo op goed nieuws ?
Ik heb me inmiddels helemaal overgegeven aan mijn menstruatie-malaise met yoga en een lavendelbad. Je moet wat he ;)

Terug
Bovenaan