NOD september 2020

@sillasv spannend zeg. op de foto idd niet goed te zien, maar als je een licht streepje ziet en nog niet bloedt, over paar dagen gewoon weer testen!
@cherryblossom na de negatieve test van gisteren wacht ik nog een paar dagen. ga er nu gewoon vanuit dat mijn menstruatie super laat is (en geen klachten, vaag) en dat mijn lichaam me voor de gek hield. Als het echt nog veel langer duurt doe ik einde vd week weer een test en bel ik de huisarts. Zo onregelmatig is mijn cyclus nooit. 
Ik had trouwens op 12 sept een positieve ovulatietest (2,5 week geleden). De dag ervoor, die dag en de dag erna gezellig gemaakt in bed. Tussen je eisprong en NOD kunnen niet veel meer dan 14 dagen zitten toch, of kan dat wel? 

Eefjepeefje dat is wel onwijd lang na je eisprong. Heb je dit vaker? 
En sorry sillasv maar ik zie niets eigenlijk. Even afwachten voor je.

@AstridLynn Nee volgens mij niet. Heb wel vaker een langere cyclus, maar nu is 'ie wel heeel lang. En meestal zit de lengte dan in de dag voor je eisprong toch, niet erna?

@sillasv
Op de foto is het inderdaad lastig te zien. maar als je in het echt wel een licht streepje ziet.
Gewoon nog even afwachten en over een paar dagen nog een keer testen. hopelijk dan een mooie duidelijke streep voor je.

@eefjepeeefje
Dat is inderdaad wel lang ja. al 2,5 week. Ik heb vaak lange/ onregelmatige cyclussen gehad. maar die lf was nooit langer dan 15 dagen. (gebruik o testen, dus wist steeds wanneer de ei was)
Duimen voor je. wanneer ga je weer testen?

@Kimmiex ik denk dat ik het maar even los moet laten en pas over een paar dagen moet testen, als ik niet alsnog ongesteld word. Omdat mijn cyclus vrij regelmatig is hoop ik gewoon nog steeds dat die test liegt en ik alsnog zwanger ben ;)
Succes @Temp!

Hier de menstruatie ook nog niet begonnen, maar ik wacht nog even met testen aangezien die van zondag negatief was. Misschien morgen of donderdag ochtend nog eens proberen....
Spannend. 

Terug
Bovenaan