NOD September 2023

Hoi dames, er is nog geen topic voor september zie ik, dus bij deze ;) mijn NOD is 23 september. Zal hieronder een lijstje bijhouden.

5 september - Daani
9 september - Fingers.crossed
12 september - Force
14 september - Kiki1995
16 september - Dex_88
17 september - Felies, f_RsRO1
23 september - Stabij, NovaJohanna, Ninna
24 september - Drey
25 september - Diewer0000
26 september - Hope23
27 september - Abigael85
28 september - Freya, Atalante
2 oktober - Daani

Laatst bewerkt:
Hallo! Nieuw hier :)

Zal mezelf even kort voorstellen. Ik word over 2 weken 36 en heb al een dochter (nov 2020). Zij was een cadeautje en nu we haar graag een broertje of zusje willen geven ben ik dus voor het eerst ‘actief’ bezig om zwanger te worden. En ik merk dat dat best een dingetje is voor mij persoonlijk omdat het iets is waar je totaal geen controle over hebt. Wat dat betreft was onze dochter (1e lockdown, we waren net verliefd) echt een zegen…

Anyway. Nu 4 serieuze rondes gehad en op naar ronde #5 met 28 sept als NOD.

Hey dames, ik heb net het bericht weer aangepast en jullie toegevoegd.
We zijn nu al wat langer bezig (15 maanden ongeveer) en lopen in het ziekenhuis. Merk toch wel dat reacties van mensen om ons heen me steeds meer gaan raken over zwanger worden/dat het niet lukt om zwanger te worden. Daar kan ik soms best wel even verdrietig over zijn. Hebben meer mensen daar last van? Probeer wel positief te blijven en te hopen dat het binnen een half jaar een keer raak is, maar soms is dat even moeilijk.

Hey dames, ik heb net het bericht weer aangepast en jullie toegevoegd.
We zijn nu al wat langer bezig (15 maanden ongeveer) en lopen in het ziekenhuis. Merk toch wel dat reacties van mensen om ons heen me steeds meer gaan raken over zwanger worden/dat het niet lukt om zwanger te worden. Daar kan ik soms best wel even verdrietig over zijn. Hebben meer mensen daar last van? Probeer wel positief te blijven en te hopen dat het binnen een half jaar een keer raak is, maar soms is dat even moeilijk.
Kan ik me heel goed voorstellen. Mensen bedoelen het niet verkeerd maar het is zo confronterend… Ik hoop dat jullie in het ziekenhuis een stapje verder komen nu!

Ik vraag er zelf eigenlijk om die reden nooit naar bij anderen, maar het is mij andersom het afgelopen jaar best vaak gevraagd.

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier.

Ik ben eind juli gestopt met de pil, ben daarna op 30/7 ongesteld geworden. Momenteel (2/9) ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Wel heb ik al ruim een week last van pijnlijke tepels. Daarnaast heb ik nu ongeveer een halve week zo nu en dan krampen, alsof ik ongesteld moet worden. Tot nu toe nog niks. Wel al 3 testen gedaan inmiddels, maar allemaal negatief.

Herkent iemand zich hierin of heeft iemand advies?

Ik heb al wel de huisarts gebeld, die geeft aan morgen en woensdag nogmaals te testen.

Groetjes, Mandy

Terug
Bovenaan