NOD September 2023

Mijn NOD is ongeveer 23/09 3e na mijn miskraam op 02/07. Cyclus van 26 tot 32 dagen door mijn miskraam. Ik ben 43 (04/11/79) en heb een dochtertje van 2 (21/06/2021). Ik werd zwanger 5 maanden na mijn herseninfarct (20/05/2020). Ik wil graag nog een broertje of zusje voor dochtertje. Ik heb 3 miskramen na mijn dochtertje gehad voor de 6 weken

Hoi hoi,

Zou ik ook mee mogen lezen en reageren.
Ik ben namelijk 3 augustus voor het laats ongesteld geweest met een cyclus van 26 dagen ( 8 juli -3 augustus )
Echter ben ik tot op heden niet ongesteld.
Mijn cyclus is normaal tussen de 29 en 32 dagen dus de 26 dagen is nu wel verwarrend.
Ik voel tot op heden geen menstruatie symptomen maar mijn menstruatie blijft uit. Ik zit vandaag precies op dag 32. Wat denken jullie ?

NOrmaal van mij 17 sept
MAar ik zou het begot niet wete
26 aug gestopt met de pil
31 aug postive ovulatie gehad digitaal van sensitest.
Dus ik denk 12 a14 dagen bijtellen ?

Hoi hoi,

Zou ik ook mee mogen lezen en reageren.
Ik ben namelijk 3 augustus voor het laats ongesteld geweest met een cyclus van 26 dagen ( 8 juli -3 augustus )
Echter ben ik tot op heden niet ongesteld.
Mijn cyclus is normaal tussen de 29 en 32 dagen dus de 26 dagen is nu wel verwarrend.
Ik voel tot op heden geen menstruatie symptomen maar mijn menstruatie blijft uit. Ik zit vandaag precies op dag 32. Wat denken jullie ?
uhmm testen dan zou ik zeggen.. ;)

Ik had donderdag getest en het was negatief helaas. Dus ik durf nu niet meer.
Wellicht had ik donderdag te vroeg getest?
oke jammer dan idd ... dan is t moeilijk te zeggen ben ik bang.. je kan ff paar dagen afwachten of de menstruatie zich aandient.. of anders miss donderdag nog een keer testen ofzo?

oke jammer dan idd ... dan is t moeilijk te zeggen ben ik bang.. je kan ff paar dagen afwachten of de menstruatie zich aandient.. of anders miss donderdag nog een keer testen ofzo?
Ja, ik kan er nu me vinger niet op leggen.
Ik ben wel heel erg moe en misselijk met vlaggen.
Afscheiding alsof ik in me broek heb geplast. En dan elke keer denk ik van oké ik ben ongesteld is het gwn waterige afscheiding

Dankjewel voor de reacties. Ik denk inderdaad ook dat de eerste menstruatie geen echte menstruatie was. Ik ga van de week nog een keer testen en anders wordt het inderdaad afwachten tot mijn echte menstruatie.
Hoi allemaal, ik ben zojuist ongesteld geworden. Fijn dat ik nu in ieder geval duidelijkheid heb, en ik nu een ‘echte’ menstruatie heb sinds het stoppen van de pil. Op naar de volgende ronde…

Terug
Bovenaan