NOD September 2023

Goedemorgen allemaal,

Drey, van harte gefeliciteerd! Ik voeg me ook graag in deze groep en ben nieuw hier :). Mijn nod was 22 September. Ik heb gisteren een digitale Clearblue test gedaan en deze was negatief. Ik ben echter nog niet ongesteld en voel wel dat ik vaker moet plassen en extreem moe ben. Ik blijf dus nog even hopen, maar wie weet word ik wel snel ongesteld. Hoe gaat het met jullie allemaal? Fijn om hier met jullie ervaringen te wisselen. Fijne zondag!

Bedankt voor de felicitaties allemaal :)

@Hope23 voor jou ook gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd Drey!

Ik heb vandaag mijn NOD. Afgelopen nacht buikkrampen gehad, licht bruine afscheiding, ochtend diarree 2x (sorry beetje vieze info), misselijk vanmiddag, heel moe en vanmiddag weer een klein beetje licht bruine afscheiding. Dit heb ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden. Ik wacht dus morgen even af of het doorzet en anders ga ik woensdag testen. Vanmiddag getest en was negatief (wel middag urine). Iemand hier ervaring mee?

Goedemorgen allemaal,

Drey, van harte gefeliciteerd! Ik voeg me ook graag in deze groep en ben nieuw hier :). Mijn nod was 22 September. Ik heb gisteren een digitale Clearblue test gedaan en deze was negatief. Ik ben echter nog niet ongesteld en voel wel dat ik vaker moet plassen en extreem moe ben. Ik blijf dus nog even hopen, maar wie weet word ik wel snel ongesteld. Hoe gaat het met jullie allemaal? Fijn om hier met jullie ervaringen te wisselen. Fijne zondag!

Hoi Allemaal,

Wat een toeval Jenny, ik ben ook nieuw hier en zit met hetzelfde probleem.
Ik ben 3jr gestopt met de pil. Mijn cyclus duurt 26-29dagen en is altijd regelmatig geweest. Ik probeer nu een jaar zwanger te worden maar nog geen resultaat.

Ik had 21-9 mijn NOD maar niet ongesteld geworden. Echter heb ik 24-9 een test gedaan maar deze was negatief. Ik tast nu een beetje in het duister….

Qua klachten ben ik met vlagen misselijk en ik voel me “raar”. Verder gevoelige borsten maar dat heb ik ook weleens voor mijn menstruatie. Kan er dus precies niks mee een zit op het wachtbankje voor een volgende test.

Super voor de meiden die wel al duidelijkheid hebben. Ik wens jullie een fijne zwangerschap.

Hope en Drey gefeliciteerd
Wens jullie een voorspoedige zwangerschap.

Ik ben nu 7dpo en heb enorm pijnlijke/gevoelige borsten. Dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook, maar dan nog een tikkeltje erger. Nam er toen zelfs paracetamol voor in. Ik wist op dat moment ook niet dat ik zwanger was.
Die gevoeligheid heb ik vaak ook als ik gewoon ongesteld moet worden dus het kan alle kanten op.

Nog even geduld hebben maar. Mijn NOD is 4 oktober nu dus ik verhuis naar het volgende topic!

Terug
Bovenaan