NOD September 2023

@Mandy wanneer is je nieuwe NOD denk je?

Ik heb zojuist de NOD’s weer toegevoegd aan het eerste bericht, had even wat berichten gemist

@Daani hoe is het met jou? Gisteren was je NOD toch?
 
Dag mensen,
Ik sluit me ook weer aan. Blijkbaar vorige maand een vroeg miskraam gehad. (zonder te weten, want ik werd ongesteld.) nunalsnog 2x echo gehad en blijkbaar heeft mn lichaam een eigen cyclus! Wanneer precies mijn menstruatie komt weet ik nu dus niet. Maar ik pak hem wat ruimer en zet hem dus op 22/23 september.
Succes allemaal met wachten!
 
Hallo,

ik sluit me ook graag aan. Mijn NOD is in principe 16 september.
Intussen 5e ronde maar het lijkt alsof ik mijn lichaam helemaal niet ken.

Stilstaande smiley op paarse clearblue gehad op 4 september, gisteren enorm veel rugpijn, krampen, .. opnieuw een paarse clearblue gedaan en opnieuw een stilstaande smiley. Lijkt alsof mijn 'piek' dus nog niet voorbij is. Vanavond gaan we nog eens proberen het gezellig te maken, dinsdag hadden we het ook gezellig gemaakt dus hopelijk raak deze keer.
 
Helaas, vandaag wat bloedverlies gehad. Ik ga weer door naar de volgende ronde..

Wens iedereen succes met het wachten & hopelijk hebben jullie straks wel positief nieuws.
 
Normaal gesproken zou ik woensdag eisprong hebben, mijn cyclus is van 28 naar 34 gewijzigd afgelopen maanden....

Vanaf gisteren voelde ik duidelijk eisprong pijn... en vandaag toch voor de zekerheid getest.. en hastikke dikke streep.... dus toch eerder eisprong dan verwacht....

Ik zou pas vanaf zondag gaan testen voor eisprong en dan pas gezellig maken....

Gelukkig heb ik vandaag toch getest en kunnen we deze 2 dagen richten op....

Vanaf maandag zou waarschijnlijk alweer te laat zijn....

Niet handig dat mijn cyclus blijft veranderen..

Nu hopen dat het eindelijk raak is, ronde 10
 
Terug
Bovenaan