NOD September

Hallo Iedereen,
 
Ik doe ook graag mee! Mijn gebruikersnaam krijg ik niet veranderd, het is al een heel oud account... Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Irene, 39 jaar, en dus deze rondes een van de oudere moeders. 18 jaar geleden hoorde ik bij de jongere moeders op dit forum toen ik mijn oudste zoon kreeg. Helaas zijn deze berichten niet meer terug te zien. Ik heb 3 zonen van 18, 16 en 14 jaar, en ja nu dus bezig voor een 4e.
Sinds ruim een jaar samen met mijn (jongere) partner zonder kinderen, met als gevolg dat het onderwerp kinderen snel op de agenda kwam vanwege mijn leeftijd. 
Vorige week gestopt met de pil en een spannende tijd breekt dus aan. Voor mij, gaat het wel lukken op deze leeftijd, en voor mijn vriend die al zo lang zijn vrijheid gewend is en nog nooit een zwangerschap heeft meegemaakt.
Ik heb dus al 3 zwangerschappen voldragen, en 1x een eug gehad (net op tijd in het ziekenhuis) Extra zorgen dus of het nog wel lukt en of het dan goed gaat.
 
Succes iedereen! 
 
[quote quote=10483595]Hi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op het forum en wil me graag aanmelden:
Ronde 8, eerste kindje, NOD 20-9
Ik ben deze maand gestart met de Clear Blue paarse ovulatie testen. Volgens de app gaat vandaag mijn vruchtbare periode van start maar vanochtend geen smiley. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Succes allemaal lieve meiden deze maand en hopelijk volgen er veel hartjes[/quote]Ik heb vorige periode ovulatietesten gedaan (die van de action, dus geen smileys). Bij mij was de piek 2 dagen later als dat mijn app aangaf dat ik een piek moest hebben. Het kan dus zijn dat dit bij jou ook een paar dagen later is. Ik zou zeggen: gewoon blijven testen, hij zou vanzelf moeten verschijnen ?
 
Nieuwe gedaan ondanks het vele drinken vandaag is ie toch duidelijker (behalve op de foto) dan vanmorgen ?
Evengoed gewoon door met testen ?

https://ibb.co/rypQSwT
 
Hi! Ik zou ook graag mee doen ?
Ik volg dit al even en merk toch dat ik wel behoefte heb soms aan een babbel over het zwanger worden ?
 
Bij deze, Ik ben Merel 33 jaar en wij zitten nu in ronde 8 voor ons eerste kindje, mijn NOD is 04-09.
Elke maand toch weer hopen dus ook nu weer half in de stress ?
 
[quote quote=10483626] Ik heb vorige periode ovulatietesten gedaan (die van de action, dus geen smileys). Bij mij was de piek 2 dagen later als dat mijn app aangaf dat ik een piek moest hebben. Het kan dus zijn dat dit bij jou ook een paar dagen later is. Ik zou zeggen: gewoon blijven testen, hij zou vanzelf moeten verschijnen ?[/quote]
Dankjewel! Ik ga gewoon door met testen. Ben benieuwd hoe het gaat oplopen :)
 
@Chell, voor ons komt het ook nog wel! Iets langer maar ja goed werk heeft tijd nodig ? 
Welkom iedereen! Lijstje is weer bijgewerkt:)
@Kimmm gefeliciteerd! 
@Ltls welkom terug!
@Irene wat spannend zeg! En mooi ook dat jullie het gaan proberen. Er zijn best al wat meer 'oudere' hier hoor ;) 
 
Hi meiden!

Mijn nod kan verschoven worden naar 9/9!
Ik heb vanochtend een test gedaan.. veel te vroeg… maar toch een streepje! Dit was na 7 min aflezen. Wat denken jullie?

https://ibb.co/TYjY29L
 
Terug
Bovenaan