NOD September

[quote quote=10482800]Vandaag bruinverlies 1 dag voor NOD.. Omdat m’n cyclus zo kort is kan het ook gewoon een innestelingsbloeding zijn op dag 9 dpo.. Ik haat deze dag.. Net als vorige maand. Wachten of het doorzet of niet.[/quote]
Ongesteld geworden vanochtend ? op naar NOD 30 september 
 
Wat jammer deedy :(
Mijn nod is ergens tussen 23 en 26 september als het goed is! Volgende week donderdag 9 september heb ik een echo gepland staan om te kijken of er een eitje groeit. Als dat het geval is, kunnen we gaan insemineren. Hoop zo dat deze dosering wel aanslaat. Vorige dosering deed niks en toen dus ook geen eisprong gehad. 
 
@Suzywla, gefeliciteerd!! 
@Deedy, balen zeg.. hopelijk volgende NOD een betere kans! 
@Poffertje, fijn dat je weer verder kunt nu. Hopelijk een mooi ei :) Succes.
@Juliatje, ik bedoel idd ook dat ik denk dat je dan vorige week je eisprong hebt gehad. Maar zeker weten doe je het natuurlijk niet..
Hier helaas ook alweer bloed verlies, cyclus lijkt wel steeds korter te worden zeg. Op naar ronde 12 :( ook nog in September 29/9 denk ik of nog eerder.
 
Gefeli zwangeren ? en balen ongestelden ? (klinkt beetje gek ?)

Paula’tje vandaag, spannend!

En daarna ben ik de eerstvolgende maar duurt nog zo lang. Al 3 testen misbruikt: Omo wit ?
 
Hoi! Ik meld me aan voor de maand september. Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden, het Aug topic opent bij mij op een of andere manier al een week niet dus ik ga maar rechtstreeks hier heen ?
Mijn NOD zal rond 28 sept zijn, dit zal ronde 3 worden voor mijn 1e kindje
 
Heey meiden, 
Ik kom me ook maar weer melden. Inmiddels alweer ronde 14, kindje 1 en mijn nod zal 25 september zijn. 
@IsaV, he getver wat kak dat het deze ronde ook niet is gelukt :( 
Voor de andere dames die weer ongesteld zijn geworden, wat kut.. & Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test! 
Komende vrijdag ga ik weer naar de huisarts en ik wil gecheckt worden. Bij the mister is alles goed, bij mij toendertijd alleen gecheckt op of ik ooit chlamydia heb gehad waardoor mijn eierstokken minder doorgangbaar zouden kunnen zijn. Dat chlamydia heb ik dus nooit gehad, maar verder ook niet gecheckt. Ik wil gewoon weten of alles bij mij oke is.. Seksen ons eigen een ongeluk al ruim een jaar en alles zou 'naar behoren moeten werken' volgens de huisarts, we zijn nog jong en gezond..  maar zonder onderzoeken weet je dat natuurlijk ook niet. 
Ben ook al 4 maanden bezig met acupunctuur & volgens mij weet zij ook niet meer wat ze met me aanmoet haha.
 
Terug
Bovenaan