NOD September

Wauw Juliatje, wat geweldig zo snel al! Ik durf niet te zeggen of het erg is dat het iets na de afleestijd is ontstaan, ik denk dat ik je wel mag feliciteren! ? en ook gefeliciteerd aan alle anderen! 


Ik schuif 'vrolijk' door van het augustus topic naar die van september. Zit inmiddels op dag 59. Volgende rondes was het 31 - 44 - 41 - 40 na stoppen pil. Test was afgelopen zaterdag nog negatief. Merk dat ik niet graag test, word er toch een beetje down van iedere keer.
Mensen ervaring met een andere cyclus na de Pfizer vaccinaties? Ik denk dat het óf daardoor komt, óf hij is gewoon nog verstoord door het stoppen met de pil (begin feb. gestopt) óf ik ben toch zwanger (denk het niet, merk verder ook niets) en het hormoon is nog te laag of heb pas laat m'n ei gehad. Of ik heb helemaal geen ei gehad, zou ook goed kunnen. 
 
Hoi allemaal, Ik haak ook graag aan. 10de ronde voor mijn eerste kindje. Nod is waarschijnlijk 21/09
Veel geluk iedereen ? ❤️ ⭐️   
 
Ik durf het nog niet te geloven! Ik doe morgenvroeg weer een test. Van een ander merk, kijken wat die aangeeft. Heb nog helemaal geen klachten, dus vandaar dat ik het niet geloof. Maar geen bloed heeft moed ?

Hoe is t nu bij jou Juliasss?
 
@Juliass, mijne is een stuk korter na de vaccinaties. Deze en vorige maand maar 23 dagen. Heb het nagevraagd en ze zeiden dat er geen bewijs voor is dat het daardoor komt. Mja vind het wel frappant. Balen dat hij bij jou zo lang is! 


@Juliatje, gefeliciteerd hoor! Lijkt er wel op. 


@DaisB wat klote ?
 
@Juliass; bij mijn eerste vaccinatie was mijn cyclus 5 dagen langer en bij mijn 2e vaccinatie 2 dagen korter. Geen idee of het daarmee te maken heeft hoor. Maar jouw verschil lijkt me wel heel groot daarvoor. Misschien gewoon een onregelmatige cyclus?
 
Terug
Bovenaan