NOD September

Juliatje, ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb paar maanden terug ook voor nod positief getest (heel licht) en alsnog ongesteld geworden. Dat is het gevaar van voor nod testen, er kan nog zoveel fout gaan ? weet je zeker wanneer je eisprong was? Ik zou volhouden met de gedachte geen bloed is goed. En is dit je eerste urine dat je 3 uur hebt opgehouden, of zit er 3 uur tussen eerste urine en deze? Dat kan ook nog uitmaken namelijk..
Hou vol!

Hi Kimmm,

Hoe bedoel je?
Nou ik ben om 5.00 uur nog naar het toilet geweest. Kon het niet meer ophouden, toen om 7.00 uur vanochtend weer.. met die urine getest. Begin nu ook lichtbruine afscheiding te verliezen, dus denk dat ik ongesteld word!

Juliatje; dan ben ik er helaas bang voor dat je ongesteld gaat worden en dat de innestelling fout is gegaan. Het gaat in 50% van de gevallen nog mis voor nod en dan word je alsnog ongesteld. Zelf ook 2 keer meegemaakt de laatste 2 maanden. Dat is het nadeel van te vroeg testen, maar ik kan het ook nooit laten.
Maar het is nu even afwachten of je echt ongesteld wordt.

Hoi dames, Voor de zwangere dames: Gefeliciteerd! @Juliatje ik hoop dat jij ook een knallende positieve test in je handen krijgt deze dagen.  ik heb een vraagje: Afgelopen zondagochtend had ik een stilstaande smiley bij de paarse CB ovulatie testen. Afgelopen zaterdag, zondag en vanmorgen het gezellig gemaakt. Volgens mij zit ik dan goed qua timing? Ik heb sinds vanochtend een soort van zeurende pijn aan de rechterkant van mijn onderrug, heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad tijdens een ovulatie? En hoe liep dat af? Ik heb dit nog niet eerder gehad bij de vorige rondes.    

Wat rot @Juliatje, zeker nu er ook nog bruin bloed bij komt. :( 
@Helena volgens mij ben je dan idd op tijd geweest hoor. Ik heb geen ervaring met dat gevoel wat je beschrijft. Al denk ik wel dat ik deze maand voor het eerst duidelijk mijn eisprong heb gevoeld onderin mijn buik. Volgens mijn idee een dag te vroeg maar ik werd dus idd 14 dagen later ongesteld dus het klopte wel. 
Is er iemand van jullie die ook supplementen slikt?
Ik ben een tijd geleden naar een mesoloog geweest en blijkbaar zijn mijn hormonen uit balans en zijn mijn bijnieren ook moe. Wat wel logisch klinkt aangezien ik nogal een stresskip ben. 
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier iets mee doen :)

Even een update, inmiddels wat buikpijn (normaal tijdens menstruatie alleen rugpijn..) donkerbruine bloeden is gestopt, is nu alleen licht bruin. Alleen bij afvegen! Maar ga er wel vanuit dat ik ongesteld word ? maar ga morgenvroeg gewoon weer een test doen. Dankjewel voor het medeleven meiden, het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, gelijk bij de tweede ronde zwanger ?

gefeliciteerd voor alle dames die positief hebben getest! ? Voor de dames die ongesteld zijn geworden, Balen!!! En vast succes met de volgende ronde! Voor de dames die net als ik in afwachting zijn van onze NOD ik duim met iedereen mee! ??
Ik had toch zoooo gehoopt dat ik er bij een 2e wat relaxter in zou staan, het hele zwanger worden, maar niets is minder waar ? Het is pas ronde 1, maar ben nu al weer ongeduldig en echt On High Alert ? met alles wat ik voel in mijn lijf.... terwijl ik altijd veel premenstruatie symptomen heb, dus het bij mij echt niks zegt... 
ben vanmorgen gewoon een half uur met mezelf in debat geweest voor ik opstond of ik stiekem al een test zou doen ? word soms zo moe van mezelf ??

Terug
Bovenaan