NOD September

Ja het is langzaam aan het bezinken, al was met de eerste ook wel dat ik het pas echt geloofde na de eerste echo, maar bij mijn eerste had ik ook geen klachten... 
Nu heb ik enorme zere borsten, steken bij mijn baarmoeder en ik voel me in de ochtend misselijk... dus ja kan er niet echt omheen ?

Sunny A gefeliciteerd! Geweldig!
Ik ga denk ik ook de vitamines voor de man bestellen mocht het deze maand niet raak zijn :)

Zelf slik ik foliumzuur met vit D van de Kruidvat. Wat nemen jullie voor vitamines/ supplementen? 

Wachtbankje duurt lang...
Groetjes!

Ik meld mij ook, ronde4 2e kindje.. lees al even mee maar nooit echt de behoefte om te reageren. Denk namelijk dat ik mijzelf dan gek maak haha.

Maar nu ben ik 2 dagen overtijd en de test geeft een tuurstreep. Tenminste die zie ik dan! Over 2 dagen weer proberen..

Mag ik ook weer meedoen.... 4e ronde, 2e kindje. 
Mijn eisprong echt duidelijk kunnen meten dit keer. Dus mijn NOD zal rond 17 september zijn. Vorige x kwam mijn NOD een aantal later dan verwacht, maar bleek m'n eisprong ook verlaat (waar we qua 'klussen' dus ook niet helemaal goed rekening mee hadden gehouden). 

@Helena, ik heb zelf op advies van een mesoloog die me heeft doorgemeten de Prena fem van Orthica en een kuur B12 met folaat (actieve vorm van foliumzuur) gecombineerd met nog wat dingen specifiek op wat er uit de meting kwam. 
Die Prena fem is een algemene multi vitamine voor vrouwen met kinderwens of als je zwanger bent. 
Hoi @Moowtje en @Manon ik zet jullie erbij.

Hi!

Even een update.. niet meer getest! Bloed nog steeds een beetje maar heb misschien sinds maandag 1 tampon ‘vol gebloed’ in totaal. Is nu alleen nog rood, maar geen stolsels gehad. Kan dit innesteling zijn?

Juliatje, als vorige week di/woe je eisprong was en je LF 14 dagen, dan kan je nod toch niet 7 sept zijn? Ben je niet veel te vroeg met testen enzo? ? je had toch vorige week al een streepje buiten afleestijd, dat was jij toch? Dat was dus paar dagen na je eisprong?
Zolang je bloeding niet doorzet is nog alles mogelijk maar op basis van bovenstaande lijkt het mij wel dat je veel te vroeg bent ?

Terug
Bovenaan