NOD September

Ik kan het niet geloven ? binnen 30 seconden verscheen er al een heel licht streepje dat steeds donkerder werd... Ik ben zwanger ❤️ (Ik weet niet hoe ik een afbeelding kan toevoegen ?)

@Juliatje wat vervelend zeg.. steeds die hoop en dan weer niet en dan weer wel. Rollercoaster.
@Lola K, temperatuur kan echt alle kanten op gaan en is niet heel betrouwbaar is mij verteld in het ziekenhuis. Ik zou er dus niet teveel mee in zitten. Mij was zelfs geadviseerd om ermee te stoppen want je maakt jezelf er helemaal gek mee :)
@Sunny A wat goed zeg zo snel al! Gefeliciteerd. Wat is je geheim? :D dan kunnen wij er misschien nog wat van leren haha 
Ben je altijd heel relaxed? 
Ik begin echt te denken dat het bij mij aan mijn stress level ligt dat het daarom niet lukt. Maar ik zou niet weten hoe ik dat moet verminderen :(  Baal er wel van, maakt dat ik me alleen maar rotter voel en mezelf nog meer de shuld geef. 

@IsaV Ik heb echt geen idee ? kan het ook nog steeds niet goed bevatten... Het enige is dat ik al een paar maanden de Davitamon compleet zwanger met extra omega 3 slik en mijn man speciaal de Davitamon Multivitamine Man, die is met extra zink en selenium wat goed is voor de kwaliteit van het sperma. Bij mijn eerste was ik na maanden ook ineens zwanger nadat mijn man begonnen was met die vitamines... Dus nu moest hij van mij al van te voren beginnen ?
En nee ben zeker niet altijd relaxed ?

Wauw sunny A! Congrats ?
Foto’s invoegen moet je doen via een website, foto omzetten naar URL heb ik toen ingetikt op Google!

Ik ben inmiddels weer gestopt met bloeden, of naja heb sinds gister nog maar 1 streepje rood bloed gehad op m’n tampon?! Wat is dit …

Terug
Bovenaan