NOD September

@Paula'tje, hopelijk brengt de NOD eind deze maand meer geluk voor ons :)
De mesoloog waar ik was gebruikte bioresonantie, ik moest dan twee koperen staven vasthouden die aan een elektisch apparaat verbonden zijn en bepaalde trillingen/energie door je heen stuurt.
Hij meet dan je energieveld en de weerstand van bepaalde organen bijvoorbeeld. Als er dus ergens weerstand is dan krijgt hij dat te zien als een afwijkende waarde op zijn computer scherm.
@Juliatje, wat klote zeg :( Ik heb geen idee hoe dat werkt maar lijkt me verstandig om te doen wat @StephanieIvo zegt. Als je het tenminste zeker wilt weten. 

Hoi meiden, 
ik reageer niet veel maar lees wel alles!
wat fijn voor de meiden die al een positieve test in handen hebben. 
Ik zelf heb een onregelmatige cyclus.. kan variëren van 26 dagen tot 38. 
Sinds vorige week heb ik al vage positieve testen. Niet echt overtuigend...
vanmidaag een test gedaan met de 2v5 en er kwam een heel duidelijk lijntje.. niet met lamp erop hoeven schijnen hahaha etc. Je ziet het echt met het blote oog. 
als ik een gemiddelde neem van mijn cyclus is dat 31 dagen en dat is dan aanstaande woensdag. 
durf nog niet heel blij te zijn, maar begin is er :))) 

Wat klote Juliatje, ik zou inderdaad even contact opnemen met de huisarts. 

M28: ooo spannend! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! 

Hier helaas slecht nieuws. De behandeling is weer niet aangeslagen, dus deze ronde is voor mij voorbij. Mocht wel meteen weer door met een nog hogere dosering, dus dan misschien rond 22 september een eisprong. Ik wacht het NOD oktober topic af. 

Hoe is het met alle anderen waarvan de NOD voorbij is of nadert? Ben erg benieuwd of ik nog meer hartjes mag toevoegen aan de lijst!
@Poffertje, jeetje wat rot :( Succes met de de hogere dosering. Ik hoop heel erg dat hij dan wel goed aanslaat voor je!
@M28 spannend hoor! 
@Paula'tje, ben jij nog naar de huisarts geweest voor hulp of advies? Jij hebt ook een korte cyclus toch? Ik denk dat mijn eisprong nu net geweest is, op 11 dgn, als ik mijn vorige 2 cyclussen als voorbeeld neem. We hebben maar 1 keer geklust vooraf maar hebben het ook wat losser gelaten nu. 
Mijn vriend heeft nu vitamine pillen en we hadden zoiets van: dat je een ongeluk seksen heeft tot nu toe niks opgeleverd dus we doen het eens anders :) ben benieuwd. 

Hoi meiden, 
vanochtend weer een test gedaan 2v5.. hier kwam een mooi lijntje op geen knaller maar wel echt positief.
toen dacht ik, ik ga mooi een cb doen Ik was zoooo zenuwachtig maar er verscheen ZWANGER 1-2 weken :)).
ik ben nog steeds voorzichtig, heb onregelmatige cyclus. Dus blijft wel heel spannend. Als na het weekend me ongi uit is gebleven ga ik de vk bellen.
ik probeer positief te blijven maar vind het super moeilijk hoor! Ben ook wel beetje bang dat het mis gaat. Had ik maar een regelmatige cyclus. Zou zoveel stress wegnemen! 
Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen anders kon ik me test laten zien :). Die van 2v5 

Wauw gefeliciteerd M28! Wat goed om te horen.
@Paula'tje, ik snap je zorg vanwege je leeftijd hoor. Ik heb die ook want ben 'al' 34. Wel fijn dat je alvast bloed mag laten prikken, dat helpt alweer in je gevoel dat je tenminste iets doet. Lijkt me ook heel normaal dat je sneller aan de bel trekt nu.
Wat moet dat lastig zijn ook dat je een abortus hebt gehad en het nu ineens niet vanzelf gaat :(  heel begrijpelijk! Maar hou de moed erin want het kan gewoon nog prima! 

Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! Geniet ervan! ❤️

Hier zitten we te “wachten”. Mijn eisprong was een week later dus Nod zal nu rond 22/9 zijn ipv 15/9.
Is nog zeer onregelmatig door de borstvoeding.

Maar het echt afwachten valt nu ook wel mee aangezien we bijna op vakantie gaan. Dus veel daarmee bezig, dat scheelt weer! ?

Terug
Bovenaan