NOD September

Hoihoi!

Ik test me suf met de ovulatietesten maar vind nog geen duidelijke 2e streep. Alleen maar lichte vage strepen die niet oplopen. Had mn ovulatie eigenlijk al vorige week zondag verwacht, dus begrijp er niks van. Gemist?? Of moet hij nog komen?? Iemand die dit herkent? Misschien verlaat door mn vaccinatie in augustus of mn buikgriep afgelopen week. Nouja, ik wacht (on)rustig af. Houd jullie op de hoogte als ik meer weet. Succes met wachten degenen die binnenkort hun NOD hebben!

ooooh meiden...ik twijfel of het raak is. Ik heb een hele lichte streep ruim voor m'n NOD. Als ik kijk naar dagen die mijn cyclus normaliter duurt heb ik hier een redelijke vroege NOD opgegeven (dag 29 van mijn cyclus...terwijl deze vaak 31 dagen duurt). 

Vind het zooo spannend... ik doe een poging met een foto uploaden:

Jaaa gefeliciteerd moowtje,  zie echt een streepje hoor, die van mij waren ook super vaag in het begin! Nog meer als dit, ik kan geen foto uploaden. Weet iemand hoe je dat moet doen?

Hoi, ik twijfel: Mijn nod is 20/9 en ik heb voor het eerst early Sensitest besteld, deze werden vamdaag bezorgd. Ik kon me niet inhouden dus uit het werk meteen een test gedaan en binnen 5 min ontstond er een heel licht lijntje. Vervolgens weggelegd en nu 3 uur later (mag je niet naar kijken I know) nog steeds een lijntje maar iets duidelijker. Op internet lees ik dat Sensitest geen indroog lijn geeft maar dat betwijfel ik. Wat denken jullie? Ik ga morgenvroeg weer testen :) https://ibb.co/Bs2VcPb

Ja Helena, dat is een duidelijk streepje! Wel heel vroeg maar misschien was je ovulatie toch wat eerder?? Gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws. En laat morgen maar weten wat t resultaat is!

@Paulatje, moet denk ik toch maar vertrouwen op mn slijm inderdaad, dat is altijd duidelijk aanwezig rond mn ovu. Hd alleen 1,5 week geleden een beetje en vandaag een beetje.. maar geen duidelijke 2 strepen. Nouja.. maar afwachten dus. Ik laat jullie t weten als ik meer weet

[quote quote=10487439]Ja Helena, dat is een duidelijk streepje! Wel heel vroeg maar misschien was je ovulatie toch wat eerder?? Gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws. En laat morgen maar weten wat t resultaat is! @Paulatje, moet denk ik toch maar vertrouwen op mn slijm inderdaad, dat is altijd duidelijk aanwezig rond mn ovu. Hd alleen 1,5 week geleden een beetje en vandaag een beetje.. maar geen duidelijke 2 strepen. Nouja.. maar afwachten dus. Ik laat jullie t weten als ik meer weet[/quote]
Hoi! Volgens de ovulatie testen van Clear Blue (paars) had ik 5/9 een stilstaande smiley. Ik houdt jullie op de hoogte! Ben wel heel zenuwachtig of het echt zo is! ?

Goedemorgen, net getest en het streepje is lichter dan gisteren:( er kan ook nog zoveel gebeuren voor m'n nod. Maar even afwachten!

hoe gaat het met de rest?

Terug
Bovenaan