NOD September

Voor alle zwangeren gefeliciteerd! Prachtig om te zien ? Hoop ook echt dat ik dit gevoel ook snel kan meemaken. 

Zou mijn datum Nod genoteerd kunnen worden. Deze is 1 oktober, heb gisteren een positieve ovulatietest gehad. Hopelijk is het dit keer raak. 

@ isa klopt helemaal.
Het is voor ons kindje 2 en ronde 1 na miskraam daarvoor heb ik de rondes niet geteld maar meer dan 12.
Ik durf het zelf nog niet te hopen na vorige maand.

@Froezel, Ow wat naar dat je een miskraam hebt gehad na zolang proberen al :( Ik hoop het heel erg voor je dat het echt zo is! Wil je al wel een hartje bij je naam of nog even wachten? 
Ik hoop dat het hier ook eens raak mag zijn na 12 rondes.. 

Ik geloof het denk ik pas na maandag als ik echt niet ongesteld wordt en de testen oplopen dus wacht nog maar even.
Ja dat hoop ik voor jou ook! Wat duurt wachten dan lang hè als je iets graag wil.

Wat is dat wachten nu toch spannend. Ik geloof echt dat ik zwanger ben... (heb ook alle klachten die ik bij m'n eerste had).... super misselijk de hele dag door en steken in onderbuik. Maar ook donders bang dat het gewoon alsnog fout zal gaan.... pfff

Gefeliciteerd meiden met een positieve test. En hopelijk komen er nog meer bij deze maand, dat zou helemaal geweldig zijn. 
Ik heb mij vandaag aangemeld bij de vk, 11 okt de eerste echo! Nog eventjes geduld nog... 

en meiden die nog wachten, positief blijven het gaat echt goed komen. Bij de eerste was ik de eerste ronde meteen zwanger, en nu ronde 6! Lichaam kan gekke dingen doen. 
spannende tijd vind ik dit, heel die eerste 12 weken.. daarna ook maar toch minder :) 

Gefeliciteerd dames met de positieve testen. Voor de dames waar het niet is gelukt volgende maand gaan we voor de hartjes. Hier nog een weekje wachten. Zou mooi zijn (ons meisjes wordt 1 en wij gaan trouwen einde van de maand). Voor de dames die wachten we duimen voor nog vele hartjes

Terug
Bovenaan