NOD September

@Froezel, oke ik zal nog even wachten :) Heb je nog getest? 
Wat goed @Moowtje :) vervelend die kwaaltjes maar het is wel echt! 
@M28 lijkt me ook, als je dan eenmaal zwanger bent dat dan de schrik toe slaat, wat als het mis gaat!
Maar aan de andere kant is het ook niet helpend natuurijk en je hebt het toch niet in de hand.
De natuur bepaalt! Hoe moeilijk dat ook is om te accepteren. Ik zou het denk ik ook echt niet kunnen loslaten. Maar goed eerst moet het hier nog lukken haha.
@Ltls succes met wachten hoor!
@Isoldel, balen :( 
Pff nu voel ik ineens weer die kleine steekjes onderin mijn buik rechts wat dus de eisprong kan zijn denk ik?
Maar volgens mijn app was dat eigenlijk maandag, vanwege mijn cyclus die ineens veel korter was (door vaccinatie denk ik).
Dat zou betekenen dat hij nu dus weer normaal is (26/27 dagen) deze maand en dat we te vroeg zijn geweest en nu weer te laat met het optimale moment om het gezellig te maken :( jeetje wat een soep weer! En ik ging het nog wel minder controleren deze keer. Yeah right!

Die steekjes geven aan dat je ei probeert te springen maar dat het nog niet is gelukt toch? Dus als we nu vanavond nog klussen zou het dan nog op tijd zijn? Niet echt zeker..?

@Isa, Oooh zo kak he elke x die onzekerheid en wanneer je nou die stomme eisprong hebt.. 
Ik zou vanavond nog even aan de slag gaan! Er is er maar 1 nodig he (probeer ik mezelf ook altijd wijs te maken dus nu een advies aan een ander hahaha). Het zal maar net wel deze ronde lukken ;) 

Hier in de wachtweek.. 6 dpo.. Als ik zoals altijd een LF heb van 12 dagen, zou ik de 23e ongesteld worden (Of nouja hopelijk niet).

Pff ja voor de vaccinaties wist ik het precies, dat was elke keer hetzelfde.. Maar nu 2 cyclussen 3/4 dagen vroeger dus idd heel verwarrend! Idd gaan vav gewoon nog een keertje proberen :) stel je voor ;)
Oeh spannend nog voor jou. Hoe voel je je? Idd geen menstruatie gewenst voor jou :D 

Hier eigenlijk geen gekke dingen.. Voel me gewoon gewoon haha. Bijbehorend krampen, rugpijn, boobiepijn.. Noem maar op haha. Elke x zelfde liedje. 
Ga volgende week op vakantie en als ik weer ongi word, ga ik me toch een vette cocktail drinken op vakantie ?? naaaa nu al zin in ?
Denk ook dat het niet raak zal zijn hoor.. In november mogen we naar de gynaecoloog toe.. Was er klaar mee en wilde doorgestuurd worden, is nu gelukt haha. Zullen dan omgerekend 17 maanden bezig zijn.. Tijd voor stappen vonden we. 

Oh wat goed Chell! En goeie mindset, op vakantie en ?alcoholisch of non alcoholisch vieren kan je het altijd ? Lekker vooruitzicht iig geniet ervan!

Gefeliciteerd voor alle zwangeren. 

En balen voor diegene die ongesteld zijn geworden altijd weer die teleurstelling. Ik duim voor jullie voor de volgende maand.
Ik heb nog getest en de testen lopen iets op. Dus ik heb goede hoop. Nu mag ik pas weer maandag testen van mezelf want dan is pas mijn nod.

Mijn NOD is komende woensdag, 22 september. Spannend! 
Ik voel VAN ALLES maar ben ook veel te gefocust erop, dus geen idee of het écht zo is, of ik het gewoon graag wil. Gevoelige borsten, weeig en heel veel krampjes en steekjes en buikpijn in mn hele onderbuik. En heel moe.. Maar gister (4 dagen voor NOD) een vroege test gedaan en daar gebeurde niks.

Wordt gek van mezelf dat ik er zo op focus. Dit is voor ons 'nog maar' ronde 2 en we hebben eigenlijk helemaal geen haast, maar ik kan het niet los laten, vind het zo spannend! 

Terug
Bovenaan