@Froezel, oke ik zal nog even wachten

Heb je nog getest?
Wat goed @Moowtje

vervelend die kwaaltjes maar het is wel echt!
@M28 lijkt me ook, als je dan eenmaal zwanger bent dat dan de schrik toe slaat, wat als het mis gaat!
Maar aan de andere kant is het ook niet helpend natuurijk en je hebt het toch niet in de hand.
De natuur bepaalt! Hoe moeilijk dat ook is om te accepteren. Ik zou het denk ik ook echt niet kunnen loslaten. Maar goed eerst moet het hier nog lukken haha.
@Ltls succes met wachten hoor!
@Isoldel, balen
Pff nu voel ik ineens weer die kleine steekjes onderin mijn buik rechts wat dus de eisprong kan zijn denk ik?
Maar volgens mijn app was dat eigenlijk maandag, vanwege mijn cyclus die ineens veel korter was (door vaccinatie denk ik).
Dat zou betekenen dat hij nu dus weer normaal is (26/27 dagen) deze maand en dat we te vroeg zijn geweest en nu weer te laat met het optimale moment om het gezellig te maken

jeetje wat een soep weer! En ik ging het nog wel minder controleren deze keer. Yeah right!
Die steekjes geven aan dat je ei probeert te springen maar dat het nog niet is gelukt toch? Dus als we nu vanavond nog klussen zou het dan nog op tijd zijn? Niet echt zeker..?