NOD September

Alle dames gefeliciteerd! En voor de dames die wachten: nog heel even geduld. Voor iedereen waarbij het niet raak was: vol goede moed naar de volgende ronde ?
Ik heb morgen m'n nod officieel! Digitale cb gaf ook zwanger aan! Kan het nog niet helemaal geloven
 
Het is echt waar nu Helena! 
Gefeliciteerd @Sumi! 
@AngieV, dat is heel normaal hoor. Hebben heel veel vrouwen :) Is ook moeilijk om dat uit te zetten en dat hoeft naar mijn mening ook niet. Het is logisch als je het graag wilt dat je er mee bezig bent. Dus lekker doen hoor en testen wanneer je wilt want het tegenhouden geeft alleen maar meer frustratie :D 
En het wordt vanzelf minder als je langer bezig bent (bij mij iig) nu ronde 12 en ik heb steeds minder de neiging om te denken ohja zou het, voel ik iets. Ik voel toch altijd van alles en het is nooit raak dus ik let er steeds minder op, alleen rond mijn eisprong ben ik wel actief aan het 'voelen'. 
@Froezel, en getest? :)
 
Gefeliciteerd voor de zwangeren! ?
Heerlijk van genieten.

Hier net helaas ongesteld geworden. Ook al was het pas de 2e ronde, toch is het altijd balen!
Maar we wachten nu rustig het oktober topic af.
 
Gefeliciteerd aan alle zwangeren. Het blijft een magisch moment!
Voor iedereen bij wie t niet gelukt is, dapper doorgaan. Hopen dat het snel raak is.

Wij zijn bezig voor ons 3e kindje. Ons 1e kindje is stilgeboren met bijna 28 weken. Daarna een prachtige zoon mogen krijgen. En afgelopen mei een miskraam. Dus als ik deze maand een positieve test heb wordt het onze 4e zwangerschap.

De andere zwangerschappen waren snel gelukt... dus ben extra benieuwd naar deze ronde.
 
Gefeliciteerd Sumi!!

Ohhh, zal dan ook spannend voor jullie zijn, Mama’s trots, veel geluk voor jullie!

Hier na een cyclus die duidelijk in de war is laatste 2 dagen weer rekbaar slijm. Mijn ovulatietesten heb ik er afgelopen 3 weken doorgeen gejaagd, dus geen harde meting of mijn ovulatie nu is. Maar in ‘t kader van wat meer loslaten ga ik nu geen nieuwe kopen. Komende dagen maar gezellig maken en dan is mijn NOD denk ik pas over 2 weken, rond 3/4 oktober. We gaan ‘t zien
 
Terug
Bovenaan