NOD September

Hey, ik ken je verhaal verder niet maar zulke momenten zijn altijd heel jammer om mee te moeten maken,. Hopelijk is het emotioneel vol te houden dit proces. Heel veel sterkte ermee
 
@Klijnn ik heb geen ervaring met die testen maar ik denk dat het best kan zijn dat je hem hebt gemist dan. Wellicht was hij dan dinsdag avond of nacht net nadat je hebt getest? 
@Sanne sterrenmama, wat heftig zeg van je tweeling. Ik hoop dat je nu met goede moed verder kan al zal het wel erg spannend zijn voor je. Succes! 
@Poffertje, wat ontzettend vervelend dat het niet aangeslagen is. Hopelijk doet de dubbele dosis wel wat. Is dat vanwege de PCOS dat je die medicijnen hebt? 
 
 
@isav
dankjewel! Ja het is ontzettend spannend, maar de wens wint het boven de angst. We hopen echt op een kindje om voor te zorgen. 


ik zit op cyclus dag 27 en nog steeds niets. CB knippert nu 8 dagen, action testen hebben een lichte streep sinds 3 dagen & sensitest Omo wit. Óf de eisprong komt ontzettend laat of een cyclus zonder eisprong. Er is geen pijl op te trekken sinds de bevalling. Pas over een maand afspraak bij de gynaecoloog. Hoop dat het overbodig blijkt te zijn ?
 
Nou, ben benieuwd! 1 pijnlijke borst, maar als dat komt door verkeerd liggen of wie weet!? Bizonder wat je hoofd met je kan doen als je zwanger wil worden.
Hoe gaat het met iedereen? Een aantal hebben volgende week al hun NOD toch? 
 
Hier nu 5 of 6dpo (echt geen idee, vrijdagavond nog dikke piek rond 19 u, zaterdagochtend om 7 uur was de piek afgenomen. Dus ja, of hij dan vrijdag of zaterdag vroeg gesprongen is?

Maar mn NOD is dus 2 of 3 sept, dus volgende week idd. Ik voel nog helemaal niets. Bij mn vorige zwangerschap (en miskraam) heb ik beide keren vanaf 5 dpo al klachten gehad. Benieuwd hoe het komende dagen zal verlopen :)
 
Terug
Bovenaan