NOD September

Hoi allemaal,
Ik wil ook mee doen!
1 september NOD, 2e ronde, 2e kindje.
Super spannend.. We gaan op vakantie  dus wellicht testen op vakantie. 
Ik heb één zeer korte luteale fase van 8-9 dagen (10-11 dagen bij m'n 1e) dus het is echt kantje boord. Zou eigenlijk aangemeld hebben voor NOD augustus topic maar m'n eisprong was ineens 2 dagen later. 
 
 
Lijstje is weer geupdate! Hopelijk binnenkort de eerste hartjes toevoegen.
@Sanne sterrenmama, dat snap ik! dapper van jullie :) Wat vervelend die onzekerheid ook nog. Beter teveel vragen/onderzoeken dan te weinig is mijn idee ook. 
@Klijnnn, ja herkenbaar hoor. 
@mamavaneenmeisje, met die vraag zit ik dus ook altijd maar ik probeer dat wat los te laten. Je kunt het toch nooit perfect doen en als je het om de dag gezellig maakt moet het gewoon genoeg zijn. Daar vertrouw ik dan maar op. Het is ook zo'n breed begrip, binnen 12-48 uur na de piek, ja lekker dan! Wat moet ik daar nu weer mee haha.
Hoi Leeuwin!
Hoi deedy, dat is inderdaad kort. Zijn er dingen die je eraan kunt doen om het te verlengen? Is dat niet vanwege weinig aanmaak van progesteron? Hoe komt het dat het nu korter is dan bij de 1e? (vraag uit interesse :) )
Hier heb ik al vanaf de eisprong zere borsten, normaal begint dat pas 8 dagen voor mijn menstruatie. Geen idee wat ik hiermee moet hopelijk geen teken dat mijn cyclus steeds korter word want vorige maand was dat wel 2/3 dagen korter. Ik gaf daarvan de schuld aan de vaccinaties maar hoop wel dat het nu weer normaal is.. 
We gaan het zien, voel me niet anders dan normaal. Behalve lekker chill vanwege de vakantie.
 
[quote quote=10481936]Lijstje is weer geupdate! Hopelijk binnenkort de eerste hartjes toevoegen. @Sanne sterrenmama, dat snap ik! dapper van jullie ? Wat vervelend die onzekerheid ook nog. Beter teveel vragen/onderzoeken dan te weinig is mijn idee ook. @Klijnnn, ja herkenbaar hoor. @mamavaneenmeisje, met die vraag zit ik dus ook altijd maar ik probeer dat wat los te laten. Je kunt het toch nooit perfect doen en als je het om de dag gezellig maakt moet het gewoon genoeg zijn. Daar vertrouw ik dan maar op. Het is ook zo’n breed begrip, binnen 12-48 uur na de piek, ja lekker dan! Wat moet ik daar nu weer mee haha. Hoi Leeuwin! Hoi deedy, dat is inderdaad kort. Zijn er dingen die je eraan kunt doen om het te verlengen? Is dat niet vanwege weinig aanmaak van progesteron? Hoe komt het dat het nu korter is dan bij de 1e? (vraag uit interesse ? ) Hier heb ik al vanaf de eisprong zere borsten, normaal begint dat pas 8 dagen voor mijn menstruatie. Geen idee wat ik hiermee moet hopelijk geen teken dat mijn cyclus steeds korter word want vorige maand was dat wel 2/3 dagen korter. Ik gaf daarvan de schuld aan de vaccinaties maar hoop wel dat het nu weer normaal is.. We gaan het zien, voel me niet anders dan normaal. Behalve lekker chill vanwege de vakantie.[/quote]
De vaccinatie heeft bij mij ook de boel door de war geschopt hoor. Vervelend. Ik had ook gevoelige borsten vorige ronde maar was dus premenstruele klachten achteraf.
 
Ja het wordt veroorzaakt door evt onbalans in hormoonhuishouding en die is heel gevoelig voor veel zaken. Inderdaad progesteron tekort. Nu alweer een maandje aan de vitex agnus castus kruiden, die schijnen positieve invloed te hebben op je schildklier en dus o. A. op je progesteron niveau. Maar dan op wat langere termijn. 
 
Hmm vervelend @deedy.. wel fijn dat je er iets aan kunt doen. Hopelijk werkt het voor je ??
Ik heb eigenlijk altijd mega gevoelige borsten een week voor mijn menstruatie, niet echt zoals het hoort maar ben er inmiddels aan gewend. Wel erg lastig want als ik dan m'n bh uit doe dat doet dat meteen zo'n pijn ?
 
Aangezien ik maandag of vrijdag ongesteld moet worden (weet niet wanneer m'n eisprong precies was) heb ik een vroege test gewaagd. Gisteren en vandaag erg vaag positief dus wieweet! Moet me nu even inhouden met testen tot woensdag dan zou het vast duidelijker worden qua ja of nee
 
 
Terug
Bovenaan