NOD September

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Getest maar negatief. Maar heb natuurlijk nog geen normale cyclus gehad omdat ik gestopt was met de pil deze ronde. Niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, dus ik ga ervan uit dat ik deze week hopelijk ongesteld wordt. Dan kunnen we verder voor ronde 2. Heb nu wel ovulatietesten besteld, er zit toch heel wat onzekerheid bij mij zelf of ik nog vruchtbaar ben. 
 
Julia'tje
ik kreeg onwijs last van me borsten, deden echt wel zeer. Ik had de telano testen en deze gaven op 7dpo een super licht positief streepje... mijn cyclus is verschillend tussen de 25 en 38 dagen. 
Vorige week had ik echt knal testen, maar met de telano dus al heel vroeg positief getest :).
 
Mars,
ja super bedankt! 
vind het wel spannend hoor.. ik denk dat ik deze keer een korte cyclus had en daarom zo vroeg positief teste.
14 sept had ik een cb digital die 1-2 weken aangaf. En 20 sept gaf de cb digital 2-3 weken aan en dat zou precies kloppen met me eerste dag van me laatste menstruatie, dus zou nu dan 6+3 zijn. Ben heel zenuwachtig voor de eerste echo, maar goed afwachten is het enigste wat ik kan doen! :) 
hopelijk voor jullie allemaal ook snel raak..
blijft een zenuwslopend iets, eerst de vraag gaat het wel lukken. Nou dan ben je eindelijk zwanger en vraag je je af of alles goed is en je straks een mooi kloppend hartje ziet ?
 
welke klachten hebben jullie nu allemaal dames met naderende NOD ? 
 
Ik zelf heel soms wat menstruatie pijn en al een paar daagjes een opgezwolle buik, met belaapde bewegingen en uitrekken voel ik aan m'n onder buik van alles ? 
 
verder niet veel
 
Terug
Bovenaan