NOD September

IsaV sorry dat ik zomaar in jullie lijntje inbreek, maar wilde je laten weten dat er ook een lijntje is voor 'de dames die al wat langer wachten'. De meesten in dat lijntje zitten inmiddels al wel in een ziekenhuistraject, maar je bent altijd welkom om aan te sluiten! Persoonlijk vind ik het erg fijn om contact te hebben met mensen waarbij zwanger worden ook niet zo makkelijk gaat. Misschien kun je daar wat steun uit halen in plaats van dat het forum confronterend is. 
 
Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties! 

@deedy het is ook zo lastig hè om er iets aan te doen die stress. Ik denk niet perse dat het bij mij door het zwanger willen worden komt maar gewoon 'het leven' En van alles (veel teveel) willen. 

@Desy, vooral gewoon testen wanneer je denkt het te willen. Anders ben je toch maar aan het stoeien. Miss kun je het daarna weer even loslaten. 

@FleurBo niet erg, super lief! Ik had dat topic wel gezien maar vroeg me af of ik daar welkom was omdat ik niet in een ziekenhuis traject zit. Ik zal iig eens mee gaan lezen, dankjewel voor de tip! 
 
Ik heb sinds vandaag gevoelige borsten en weer ‘normale’ afscheiding. Dus denk dat ik vannacht m’n eisprong gehad heb. Ook m’n buikpijn is weg ?
Zaterdagnacht op zondag seks gehad, dus hoop dat het raak is! 2 dagen voor de eisprong is prima toch?
 
Zijn er ng wat lucky NOD's zo aan het einde van maand? Ben wel erg benieuwd :) 
O en btw, voor de control freaks onder ons (ik dus) er kwam iets voorbij op social media bij mij over een test waarbij je kunt zien of je ovulatie succesvol is geweest. 
Heb het even opgezocht, het heet proov confirm succesful ovulation. Uitverkocht natuurlijk haha maar miss voor de toekomst. 
Ik heb trouwens een behoorlijke heftige menstruatie deze maand, heb al vanaf gisteren avond menstruatie kramp dat heb ik normaal echt niet langer dan 2 uurtjes. Vraag me af of het een hele vroege miskraam is geweest of kan dat niet als het de normale tijd is voor je menstruatie?
 
Hi Isa,

Ik durf niet met zekerheid ge zeggen of het een miskraam is geweest. Ik heb alleen zelf de ervaring van mijzelf vorige maand. Testte op 10 dpo licht positief, daarna helaas ongesteld geworden. Ook krampen (normaal alleen rugpijn), ook heviger bloedverlies. Hoe verloopt het nu bij jou?

Ik hoop dat het deze maand raak is! 2/3 dagen voor eisprong moet kunnen zeggen ze! Heeft iemand nog een tip voor goede zwangerschapstesten? Het liefste 10 mIU! Hoe komen jullie het beste het ‘wachtbankje’ door? Wie had er symptomen die ‘anders’ waren dan voor de menstruatie en die achteraf zwanger bleek? Ben zo benieuwd ?
 
hier nogsteeds geen bloed, maarja mijn NOD is ongeveer ook 30 sep dus ik mag nog niet juichen.
 
Wel heb ik een opgezwolle buik en lijk ik een soort van randje te voelen, niet heel hard ofzo maar ik voel het wel, en ook geen menstruatie pijn meer.
 
Maarja ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word dan valt de teleurstelling misschien mee 
 
Terug
Bovenaan