NOD September

Ik heb sinds gisteravond vruchtbaar slijm, wanneer zou ik dan m’n eisprong hebben? Gebruik deze maand bewust geen ovulatietesten!
 
@Juliatje ik denk dat je nu sowieso vruchtbaar bent maar wanneer je eisprong is, geen idee. 
Bij mij de lichte bloeding alweer begonnen sinds gisteren.
Ik sla denk ik het volgende topic even over. Vind het allemaal wat confronterend en zou het beter wat rustiger aan doen. Bij mij is denk ik de oorzaak dat ik chronische stress heb. Ookal voel ik me er niet perse slecht door hoor maar waarschijnlijk 'mag' ik daarom niet zwanger worden van mijn lichaam. Zo voelt het toch voor mij. Ben wel enorm teleurgesteld in mezelf :( 
Hoe is het bij jou @mars?
 
Ik heb al een enkele dagen last van het contante gevoel te moeten plassen (niet elke dag maar het komt en gaat). Als ik dan naar de wc ga, komt er niets tot weinig uit. Ik dacht dat het een blaasontsteking was maar dit is getest bij de huisarts en dat is het niet. Nu lees ik dat het een zwangerschapsteken kan zijn. Vrijdag is pas mijn NoD dus ik ga dan pas testen. Maar was benieuwd of iemand met dezelfde klachten positief had getest. 
 
@IsaV een hele dikke knuffel voor jou. Het hele proces kan je zo onzeker maken met een mix van gevoelens: hoop, spanning, het afwachten en de teleurstelling. Ik kan je geen advies geven en het voelt zo oneerlijk dat het bij mij en de andere dames gelukt is dit keer. Neem inderdaad een maandje een break van het forum, luister naar ie lichaam en doe wat voor jou goed voelt. Ik hoop dat je snel een hartje achter je naam hebt staan!
 
@isav aahw echt wat vervelend ? misschien ook wel beter om het ff rustig aan te doen en wat meer los te laten? 
 
 
Hier nog niks alleen voel ik lichte menstruatie pijn en enorm veel lucht in mijn buik, dus k ben bang dat ik ook gewoon ongesteld ga worden deze week ?
 
Dankjewel @Helena en @Mars super lief  :) , ja het kan idd best lastig zijn al die gevoelens en soms is het best wel confronfronterend dat iedereen om je heen zomaar zwanger lijkt te worden, ook al gun ik het natuurlijk iedereen van harte!  
@EllaB, spannend! Knap dat je kunt opbrengen om te wachten :D succes alvast
@Mars nog even geduld dan dus.. stom he dat alle kanten op gaat altijd met die symptomen.
 
[quote quote=10490443]@Juliatje ik denk dat je nu sowieso vruchtbaar bent maar wanneer je eisprong is, geen idee. Bij mij de lichte bloeding alweer begonnen sinds gisteren. Ik sla denk ik het volgende topic even over. Vind het allemaal wat confronterend en zou het beter wat rustiger aan doen. Bij mij is denk ik de oorzaak dat ik chronische stress heb. Ookal voel ik me er niet perse slecht door hoor maar waarschijnlijk ‘mag’ ik daarom niet zwanger worden van mijn lichaam. Zo voelt het toch voor mij. Ben wel enorm teleurgesteld in mezelf ? Hoe is het bij jou @mars?[/quote]
Ah wat vervelend. Het is nogal wat ook iedere maand weer de spanning. Stress is inderdaad echt heel erg invloedsfactor op je hypofyse. Ik kan er zelf ook wat van. Wat meer afstand nemen door minder bewust naar je NOD toe te leven kan inderdaad wel helpen om in ieder geval op dit gebied stress te verlichten. Al is dat makkelijk gezegd dan gedaan.. Helemaal als je dus al even wacht. 
 
Hee dames,

Ik merk dat ik toch wat lichtelijk gestresst raak voor het testen. Is heel stom, maar zoals de vorige 2x was ik te laat, zelf een keer 2 week te laat en dan toch uiteindelijk teleurgesteld. En merk dat ik dat toch wel heel jammer vind als het niet zo is. Weet dat het waarschijnlijk vanzelf goed komt maar ja. Hoe gaan jullie hier mee om?
 
Terug
Bovenaan