NOD tussen 18-25 maart

Hallo dames,

Deze maand voor mij de tweede ronde. Wie wacht er mee??

Deze ronde begint met de griep, maar ondanks dat wordt er toch geklust haha!
Ik wil deze ronde zonder ovulatietesten doen, maar ik merk dat ik toch wel geneigd ben om ze erbij te pakken.

Hoeveelste ronde is dit voor jullie en waar lopen jullie tegenaan?
De jaloezie besproken op een eerder NOD forum en het gevoel van machteloosheid (je kunt gewoon niks eraan doen om het zeker weten raak te laten zijn) zijn wel herkenbaar.

Succes allemaal!!

Liefs
 
Hi ! 
Hier nog 1 ! Geen griepje maar wel de ovu testen:). Wij zitten inmiddels in de 4e ronde. 
Ik snap je gevoel heel goed !!! Erg frustrerend, en teleurstellend wanneer je weer ongi word. 
Als je wilt, er is een geheime Facebook groep, daar kun je lid van worden door een mailtje te sturen naar : freragon@gmail.com 
die groep kun je Zo namelijk niet vinden. In de groep zitten allemaal meiden met t zelfde als jij en ik. Inmiddels is er ook een groepsapp ontstaan waarin we alles kwijt kunnen mbt zwanger worden, zwanger zijn en bevallen. Mij geeft dat veel rust ! 
Mijn NOD is in dezelfde periode als jij, ik duim voor je ! :)
 
Hey Vissen!
 
Leuk! Heb al gemaild. 
Ga jij deze ronde wel of niet voor de ovulatietesten? 
 
Liefs!
 
Ik sluit me graag aan! Vorige maand een miskraam gehad en afgelopen dagen goed geklust ivm eisprong (denk vandaag). Ik heb sinds vanmorgen echt slierten van slijm! Herkennen jullie dit?
@vissen: bedankt voor je berichtje op mijn vraag hier op t forum. Nu is het duimen! 
 
Hi meiden :)
 
Ik heb wel gekozen voor de test ! En ja hoor, zowel bij de Kruidvat 2 streepjes als de CB een smiley ! Druk geweest gister ! 
Ik heb het “ geluk “ dat ik Mn eisprong voel dmv enorme steken links of rechts onder in de buik. 
Heel spannend !!! 
 
@vissen... wanneer kreeg jij een positieve test? En hebben jullie die dag geklust of juist dag erna (dag van ovulatie)...
 
Ik voel mijn eisprong nooit.
Ik heb ook de tests van kruidvat maar ik heb nog nooit een even donker streepje gehad als het controlestreepje maar wel een opbouw in het contrast. Mijn cyclus is nog onregelmatig dus ik weet niet zo goed wanneer mijn eisprong is en wanneer ik het beste kan testen. @vissen op welk tijdstip doe jij de test?
@sylvo wat een vervelend nieuws. Hopelijk gaat deze ronde alles goed!!!
 
Ik voel Mn eisprong normaal ook nooit, maar vandaag wist ik dat hij kwam (door ovulatietest) en had ook glibberig slijm. Vandaag voelde ik links een paar felle steken en das precies waar Mn rijpe eitje zat (dinsdag bij gynaecoloog geweest, vandaar dat ik dat weet).
 
tijdstip testen hangt heel erg van van het merk ovulatietest...
 
Terug
Bovenaan