NOD tussen 18-25 maart

Hey meiden!
Mijn NOD zal de 17e zijn.. Gebruik nog geen ovulatie testen, maar heb (denk ik) de ovulatie vorige week woensdag gevoeld en toen meteen mijn partner “gedwongen” om te gaan klussen?
SPANNEND!!
hopelijk allemaal positieve testen voor ons deze maand!
veel liefs!
 
Nou.. ik begrijp niets van die ovulatietesten van mij.
Gisteren gestart met testen want ergens tussen vandaag en zaterdag zou mijn ovulatie zijn. Gisteren een matig duidelijk streepje.. vandaag nauwelijks een streepje? testen van kruidvat.. beiden op hetzelfde tijdstip.. gisteren niet geklust.. omdat ze zeggen dat dagelijks klussen slecht is.. zul je zien dat het nu te laat is?! Grrr...
 
@sylvo,
 
Dat heb ik vorige maand ook gedaan.. deze maand had ik met mezelf afgesproken het niet te doen haha.. maar de verleiding was te groot.. dan wordt het denk ik ronde 3 haha
 
Hey 
wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die baalt als ongesteldheid weer om de hoek kom kijken.
8 jaar lang de prikpil gebruikt. Sinds december 2016 gestopt met de prikpil en november 2017 eindelijk voor het eerst weer ongesteldheid geworden. Het is nu maart maar nog steeds niks.
Rond de 9 of 10 eisprong moeten hebben en vandaag bij afvegen wat bloed.  Nu ga ik al weer denken Ow nee, niet weer onregelmatig ongesteld worden. 
Zo frustrerend is dit?.
 
 
Hoi!
ik heb 27 maart mijn Nod als het goed is.. 7 februari een curretage ondergaan en 1 maart was ik al ongesteld.. ik kijk wel met ovulatietesten.. vind ik wel zo fijn? heb sinds gisteren na het klussen wel wat bruinverlies en vanochtend ook. Apart heb ik nog nooit eerder gehad. Ik hoop 1 deze dagen een positieve ovutest te hebben.
succes allemaal! 
 
Hoi allemaal,
Ik zit nu in mijn 4e ronde. We zijn sinds deze maand begonnen met ovulatie testen omdat ik sinds 3 maanden ineens een onregelmatige cyclus heb, heel apart, maar de dokter zegt dat dit normaal is. Dus vandaar de ovulatie testen. Ik test altijd in de ochtend omdat ik veel drink en het anders teveel verdunt wordt. Ik ben begonnen met testen op 21 februari en zag dat die steeds donkerder werd tot 31 februari, op 1maart weer negatief en op 2 maart weer even donker als op 31 februari. Wel raar hij op 1maart negatief was, terwijl de dag ervoor en de dag erna wel positief.  Heeft iemand dit ook wel eens gehad? 
Ik denk namelijk dat ik dus rond 31feb en 2 maart mijn eisprong heb gehad omdat de testen daarna niet meer donker waren, en er wel een duidelijk verloop tussen zat. 
Ik verwacht dus mijn nod rond 16maart. 
Ik hoop dat het eindelijk raak is! Ik heb ook de hele dag honger en ik zit onder de pukkels dus hopelijk is dit een teken dat ik zwanger ben. We wachten nog eventjes geduldig af! 
 
Groetjes 
 
 
Wat spannend allemaal! Ik heb redelijk last van kwaaltjes zoals de pijnlijke borsten en gisteravond werd ik even misselijk. Mijn NOD zit eraan te komen komende week. Denk dat ik donderdag een test ga doen, dat zou 15 dagen na mijn ovulatie zijn als ik die goed gevoeld heb en dag 28 van de cyclus. Ik heb gelukkig een redelijk normale cyclus.
Wachten duurt laaaaaanggg!
 
Terug
Bovenaan