NOD tussen 18-25 maart

Hallo Dames,
@JDO, ja vreselijk het gaat nu langzaam wat beter.. hoe gaat het met jou?
@ MartineR ik had vanmiddag mn afspraak bij de gynaecoloog ben gelukkig toch schoon verklaard. Alleen zitten er veelste veel eitjes.. dat verklaard dus ook  mijn onregelmatige cyclussen waarschijnlijk komt er maar eens in de 2 of 3 maanden een ei. Over twee weken word ik geprikt voor hormonen en nog wat onderzoeken en dan krijg ik waarschijnlijk hormonen “clomid” voorgeschreven om elke maand een eisprong op te wekken. 
toch weer spannend je NOD! Ik duim stiekem voor je het is je zo gegund. 
@ Geranne de Jager, helaas kan ik je daar niet bij helpen mijn zwangerschap is  met 8 weken afgebroken. Misschien in het forum bij zwanger zijn? Heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan! 
 
Yoaja, wat fijn dat je toch 'schoon' bent. En ook dat er wat meer duidelijkheid lijkt te komen over je onregelmatige cyclus. Tuurlijk is het niet fijn dat er iets is maar wel dat er waarschijnlijk wat aan gedaan kan worden en je hierdoor je kansen vergroot om zwanger te worden! 
Geranne, van harte met je zwangerschap! Ik denk idd ook dat je misschien beter op je plek bent in een ander topic. In dit topic heeft niemand tot dusver het geluk gehad om een succesvolle zwangerschap te hebben.
Liefs
 
MartineR ja dat is zeker wel een opluchting! Ja ook dat is fijn om te weten ben benieuwd of ik clomid ga krijgen stiekem hoop ik dat het spontaan gebeurt zijn toch weer hormonen maar goed wel voor een goed doel natuurlijk. Ja de kansen vergroten om zwanger te worden is zeker fijn. 
Trouwens gebruikte jij nu de ovulatietesten van sensitest ? Ben nu toch wel een beetje nieuwschierig geworden.. en hoe voel je je verder?
hoe is het met de rest van de dames? 
fijne avond! 
 
Yoaja , ik gebruik de testen van 2besure, vind ze vrij duidelijk. En ze kloppen ook want vanmiddag ongi geworden, precies 14 dagen na mn eisprong. Voel me wel ok, net een chocolade cakeje genomen als troost ?. Eigenlijk wist ik wel dat het niet raak kon zijn, tuurlijk ben ik teleurgesteld maar het is niet anders, door naar de volgende ronde! 
 
 
Hey Dames, 

Hoop dat ik hier nog mag aansluiten... Mijn NOD is als het goed is 24 mei. 
Heb veel symptomen en wordt knettergek van mijzelf. 
Dit is eigenlijk voor het eerst (na mijn 1e ronde) dat ik weer 'echt' het gevoel heb misschien zwanger te zijn. 
Ik twijfel heel erg of ik voor een vroege test wil gaan of dat ik kan wachten. 
Heb al meer dan een week erg pijnlijk, zware borsten. Erg versterkte reuk, soms wat misselijk en veel moe. 
Maargoed, dat zegt ook niet alles..... 

Meer mensen met 'symptomen'? 
 
 
@ MartineR Oke fijn dat ze zo goed werken maar toch ook vervelend dan mag je zeker een chocolade cakeje als troost. Tuurlijk ben je teleurgesteld logisch? hoop op meer geluk in de volgende ronde! 
@ Moowtje wat spannend allemaal heb je al een test gedaan ? Je symptomen zijn er in ieder geval! 
Hier even een update van mijn kant vandaag weer bij de gynaecoloog geweest weer een echo gehad geen rijpe eicellen en nog geen menstruatie nu 5 weken na de mk was overigens niet verontrustend. Maar toch geen fijn gevoel bloed moeten prikken voor hormonen nu weer 2,5 week wachten net voor mijn vakantie moeten we terug wat vreselijk dat wachten steeds. 
En hoe is het met de rest van de dames ? 
Fijne dag allemaal!
 
Terug
Bovenaan