NOD tussen 18-25 maart

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier. Ik heb al wel een tijdje meegelezen bij verschillende topics, en ik heb toch maar besloten om ook eens mee te schrijven:).

Ik gebruik al een tijd geen anticonceptiepil meer omdat ik daar niet zo goed op reageer. Wij gebruikten wel condooms maar besloten eind januari (dit jaar) daar ook mee te stoppen, omdat we het niet erg zouden vinden om zwanger te worden. We hebben al een kindje van 1,5.

Maar nu krijg ik sinds het stoppen van de condooms ineens last van mijn eisprong, waardoor ik dacht dat ik zwanger was. Vanaf het moment rond de eisprong kreeg ik af en toe steken/kramp in mijn buik en rugpijn, af en toe misselijk en wat van dat soort klachten die je ook door een zwangerschap kunt krijgen. Ik heb dat daarvoor nooit gehad. Ik was ook 6 dagen overtijd. Wel alleen maar negatieve zwangerschapstesten, want ik heb er 3 gedaan ;), maar ergens heb ik dan toch het gevoel dat het een “vroege miskraam” was. Deze maand heb ik weer rond de eisprong (ik weet niet precies wanneer deze is) deze buik en rugpijn. Herkennen meer van jullie dit? Als ik niet zwanger ben deze maand ga ik volgende maand eens ovulatietesten gebruiken om te kijken wanneer ik precies mijn eisprong heb en hoe dat zit met de pijn die ik daarbij heb. Vorige maand duurde de pijn ook echt tot aan mijn menstruatie.

Dit is dan onze 2e ronde, NOD uiterlijk 28 maart, maar omdat ik het niet exact weet besloot ik me bij deze groep aan te sluiten;).
 
Hi allemaal, 
 
ik had in al mijn enthousiasme een nieuwe topic gestart ! Foutje. 
De ovulatietesten werkten bij mij heel duidelijk. Zeker die van CB maar Kruidvat ook prima duidelijk. 
Van t weekend enorme kramp gehad onder in mijn buik, en dat heb ik echt nooit ! Vandaag ook wat steken maar das meer links onder. Geen pijnlijke borsten , wel wat misselijk geweest en een ijzer smaak in mijn mond. Ik denk alleen dat mijn lichaam me voor de gek houd .. 
 
Spannend hakuna :),
 
ik ben heel erg benieuwd hoe jullie met de ovulatietesten om zijn gegaan? Dus op welke dagen geklust.
het voordeel (of nadeel) wat ik had, is dat ik bij gynaecoloog een dag voor Mn positieve ovulatietest al had gezien dat Mn ei op springen stond. Denk alleen dat we daardoor een dag te vroeg zijn begonnen met klussen ?. Nu hebben we het de dag van positieve test ook nog geklust, maar heb begrepen dat zaadkwaliteit dan niet optimaal meer is.
 
Nou zoals ik eerder schreef ( onder de naam ; vissen ) , voel ik mijn eisprong.. ik heb toen getest en ja hoor een lachende smiley en bij die van de Kruidvat 2’dikke strepen.. 
het schijnt beter te Zijn, voor je eisprong te sexen omdat de zaadjes dan blijven wachten in de eileider als het ware.. het zaad is het beste als je om de dag sext. Of hij iig klaarkomt ;-). 
 
Hey ik schrijf ook graag mee.

Mijn mirena is vorige week dinsdag verwijderd. Nieuwsgierig als ik ben ben ik op donderdag begonnen met ovulatietesten (Ik had wel het vermoeden waar ik zat in mijn cyclus omdat ik altijd wel een dag ietsje bloedverlies had met de mirena). Nu had ik zondag en gisteren knalpositieve testen, vandaag weer negatief.

We hebben zondagochtend geklust en ach, zondagavond en maandag nog maar eens ?. We hebben er lol in, dus geen enkel probleem...

En nu maar afwachten. Ik denk dat de kans niet groot is deze maand omdat ik donderdag tm zaterdag nog een onttrekkingsbloeding had door het verwijderen van de mirena, maar wie weet ?.
 
Hey Sylvo!
Hier nu 6 dagen voor NOD, sinds gisteren misselijk, koffie smaakt ineens naar zeep vanmorgen (en moest er bijna van overgeven), moet er sinds 2 nachten ineens uit om te plassen, dat heb ik nooit...   puistjes in mijn gezicht, steken in mijn borsten.
Aaargg, ik wil nú weten of ik zwanger ben of dat mijn lijf me gewoon voor de gek houdt! Haha. Maar ik wacht nog even hoor. Ik denk maandag of dinsdag wel even zo'n extra vroege test van sensitest, als de symptomen zo blijven. 
 
En hoe is t met jou? En de anderen?
 
Ik heb sinds gister heel veel steken in Mn lies en ook in Mn borsten. Vorige maand een miskraam gehad dus hoop heel erg dat het deze maand gelukt is. Ik ga morgen testen want mijn nod is dinsdag. 
 
Terug
Bovenaan