NOD tussen 18-25 maart

Dat je nog zoveel symtomen hebt lijkt me heel positief dus ook maar van het positieve uitgaan dan! Heel veel succes woensdag, ik ga voor je duimen! ?
 
Hallo Dames,
helaas weer geen positief nieuws voor in ons tropic? vandaag de echo gehad en helaas te horen gekregen dat ik toch een miskraam heb gehad niet alles is eruit dus volgende week een afspraak bij de gynaecoloog voor hoe en wat nu verder. Hoe is het met jou Stelvio en de rest natuurlijk? 
 
Wat vreselijk Yoaja... ? 
Voor je gevoel was er al iets niet goed maar als je het dan zo te horen krijgt dan hakt dat er toch wel flink in hè.... 
Dat je niet 'schoon' bent verklaard waarschijnlijk wel waarom je maar kort bloedverlies hebt gehad en geen stolsels bent verloren, hoop dat ze je met cytotec kunnen helpen en dat je geen curretage hoeft. De cytotec is ook pittig maar voor mijn gevoel is een curretage echt wel een ingreep. Meid neem je tijd om het te verwerken, het is niet niks... ?
Ik heb de 17e mn NOD en merk dat ik er toch meer aan begin te denken, hoewel ik eigenlijk wel weet dat het bijna onmogelijk is dat het raak is begint de spanning zich toch langzamerhand op te bouwen ? 
Ben idd ook benieuwd hoe het met Stelvio gaat, hoop dat je lichamelijk goed herstellende bent, emotioneel zal het zn tijd nodig hebben 
 
@Yoaja: oh nee wat een k...nieuws. Krijg je nu een curretage? Ik zou niet voor de medicatie gaan, daar kan je heel ziek van worden..
Met mij gaat het redelijk. Ik kan nog niet superveel. De wondjes zijn aardig goed aan het genezen. De hechtingen lossen langzaam op..  Ben afgelopen maandag weer begonnen met werken maar vandaag halverwege de dag naar huis gegaan. Gewoon nog te trillerig en ontzettend misselijk in een keer. Mijn lichaam dat gewoon aangeeeft dat ik rustiger aan moet doen. Gelukkig heb ik morgen en vrijdag vrij, dus even goed bijkomen. 
 
Sterkte Yoaja !!  
 
Wat een lieve reacties meiden echt fijn dat dit forum bestaat!
@ MartineR klopt Mn gevoel zei het al maar nu het bevestigd is hakt het er wel even in.. vooral ook omdat ik niet schoon ben naar gevoel dat er nog iets in zit wat weg moet. Ja daarom was de bloeding zo kort waarschijnlijk. Ja ik heb geen idee wacht volgende week even af wat de gynaecoloog wil of het beste lijkt. Wil het snel weg hebben .. doe ik zeker heb Mn beste vriendin het verteld en zij steund me ook wel fijn om erover te praten ook hier ?
spannend toch blijft iedere ronde weer spanning ook al is het bijna onmogelijk de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ben echt benieuwd voor je?
@ Stelvio ja vreselijk nieuws even afwachten nog wat ze gaan doen dat hoor ik volgende week.. dat vertelde mijn vriendin inderdaad ook al van die medicatie. 
Gelukkig dat de wondjes aan het genezen zijn .. ben je niet te snel weer begonnen goed aan jezelf denken hè, je lichaam is nog zo aan het herstellen lekker je rust pakken deze vrije dagen! ?
 
Hallo ladies
 
Ik denk ik lees toch even bij.. wat afschuwelijk om al dit slechte nieuws te lezen! Stevio en yoaja.. hoe is het nu met jullie??
 
Heel veel sterkte
 
Hoe gaat het dames? 
Yoaja, wanneer moet je naar het ziekenhuis? Hoop dat ze je gauw kunnen helpen zodat jullie weer verder kunnen nadat jullie het een plekje hebben gegeven. 
Stelvio, ben je inmiddels weer een beetje op de been? In juni pas na controle toch? Eigenlijk duurt dat best wel lang... Maar zolang zal wel nodig zijn dat de wonden goed genezen ofzo...
Ik heb donderdag mn NOD, verwacht dat ik gewoon ongesteld word, heb ook geen symptomen die wijzen op een zwangerschap dus gaan weer een ronde verder......
 
Hoi dames,
 
Gefeliciteerd allemaal!!
Ik ben zelf ook zwanger en zit in de 6e week van de zwangerschap.
Toch heb ik niet heel veel klachten.. ik ben niet misselijk(wel geweest) en ook niet echt last van mijn borsten...  wel ben ik ontzettend moe.
Snachts slaap ik gewoon 8u en als ik dan 2-3 uurtjes wakker ben, kan ik voor mn gevoel wel weer uren lang slapen... herkennen jullie dit? 
Over ongeveer 3 weken de eerste echo.. ik ben zo zenuwachtig!! Maar ik maak me zorgen over de hoeveelheid klachtne die ik heb. Ik ben alleen extreem moe. Wie kan mij helpen?
 
groetjes!!!
 
 
Terug
Bovenaan