NOD tussen 18-25 maart

Jeetje wat een heftig verhaal,  vreselijk Stelvio. Fijn dat je andere eierstok het nu zelf overneemt. Net wat Martine R zegt je zal het vertrouwen in je lichaam wel even kwijt zijn. Neem je rust en probeer eerst goed te herstellen. 
Dikke knuffel
Nog even een update over mij.. zondag heb ik CB getest deze gaf negatief aan..  vanmorgen nog eens met sensitest deze was spierwit, ben toch bang dat het vorige week is mis gegaan tijdens de bloeding ?
 
Kan pas volgende week terecht voor een echo trouwens alleen weet ik niet of dat nog veel zin heeft.. bloedverlies was 1 dag.. 
 
Klinkt eerlijk gezegd idd niet positief... Dat je daarna eerst nog positief testte is niet zo heel gek. Als je een vroege miskraam hebt gehad kan je hcg op dat moment nog net hoog genoeg zijn geweest voor de test. Misschien even overleggen met je vk of een echo nog zin heeft. Wel flink kl*ten zeg!! 
Ik ben dagelijks aan het testen. Sinds maandag positieve test maar lijk vandaag echt mn piek te hebben, test streepje flink donkerder dan de controle streep, dus verwacht mn eisprong morgen. Helaas net zo'n 1,5 dag te vroeg vrees ik..
 
Nee helaas niet, maar als het een vroege miskraam geweest is dan zou ik toch ook gewoon ongesteld moeten worden .. heb een dag bloeding gehad en dat was het begrijp er niets van.. wil de echo toch even laten staan omdat het volgens de vk twee kanten op kan. Ja zeker flink balen ook omdat mn cyclus helemaal van slag is nog 10 dagen en ik heb 3 maanden geen menstruatie gehad probeer dan maar eens je eisprong te vinden .. blij dat ik hier een beetje van me af kan schrijven. 
Spannend dat zou wel zuur zijn als je morgen al je eisprong hebt, en flink balen natuurlijk.. altijd op het verkeerde moment. Het word tijd voor positieve vibes in deze groep?
 
Tja 1 dag is wel kort idd maar als ik bekijk dat ik bij 9 week een miskraam heb gehad en daar 3 dagen flink bloedverlies van heb gehad en dat het daarna praktisch over was zou het wel kunnen als je misschien net 3 week zou zijn bijvoorbeeld. Ik weet het natuurlijk ook niet maar omdat je aangaf veel krampen te hebben gehad dacht ik op deze manier. Maar eerst de echo afwachten denk ik. En afwachten wat ze verder willen doen want 3 maand niet ongesteld worden lijkt me ook niet goed. 
Ja mn eisprong valt echt rot dus verwacht er deze ronde niks van. Als mn cyclus blijft zoals ie nu is dan zal de volgende eisprong vallen op een maandag dus dat zou wat gunstiger zijn ? merk wel dat ik meer rust heb in mn hoofd, ik weet nu dat ik m gehad heb en ik daar de komende 2 week niet over hoef na te denken. 
Ik ben het trouwens helemaal met je eens, positieve vibes kunnen we wel gebruiken! ?
 
Ja inderdaad.. en hoeveel weken na je miskraam kreeg je je menstruatie ? Ik weet ook niet wat een mk is of hoe het moet voelen gelukkig nog nooit meegemaakt.. of misschien wel ik had inderdaad veel krampen en bloedverlies kan mezelf wel gek maken maar dat heeft toch geen zin.. Bij de vk gingen ze ervan uit dat ik volgende week 7 weken zou moeten zijn.. ja ik kan nu helaas niks anders doen dan de echo afwachten woensdag. Precies daarom heb ik de afspraak met de gynaecoloog ook laten staan die week erop want echt gezond is dat niet lijkt me. 
Wat vervelend Martine R, nou hopelijk valt je eisprong de volgende keer inderdaad gunstiger. Wat fijn dat je nu rust hebt in je hoofd dankzij de testen. Toch prettig! 
Precies zolang wel zelf allemaal positief proberen te blijven ?
 
Ik heb toen een cyclus gehad van 35 dagen, ik heb toen gerekend vanaf de eerste dag van de miskraam. Dus reken maar zo'n 5 week ongeveer. Had tijdens de miskraam vreselijke krampen, echt een soort van weeën, en veel bloedverlies, ook met stolsels erbij. Weet niet of dat bij jou ook zo was? Heb je verder nog symptomen dan? Ik hoop dat het volgende week toch goed blijkt te zijn! ?
Stelvio, hoe gaat het met jou? 
 
Mm nou we zullen zien hoe het allemaal gaat lopen. Ik had wel krampen maar kan het niet omschrijven als weeën leek meer gewoon op menstruatiekrampen maar niet perse heel heftig en stolsels ook niet.. ik ben wel nogsteeds ontzettend moe, misselijk en volle borsten. En ik zot ineens helemaal onder de puisten op mijn voorhoofd en kin vreselijk. Ik hoop het ook.. heb gelukkig veel afleiding tot woensdag en dan zullen we het zien?
Fijn weekend dames! 
 
Terug
Bovenaan