NOD tussen 20 en 25 februari!

Hallo dames!

Ik mocht weer mee voor ronde 3! Bij mij zijn de vruchtbare dagen nu begonnen (7feb ovulatie).

Mijn NOD is 21 januari.

Hoe gaat het bij jullie? Hoeveelste ronde word het?

Groetjes Danielle
 
Hoi!
Mijn nod verwacht ik 25e, zit nu nog midden in de rode duivels (niet letterlijk ?) Heb een cyclus van 25 dagen. We gaan voor ronde 12 en hebben al wat afspraken bij de gynaecoloog staan. 
Spannend! 
Liefs E
 
Jeetje! Ronde 12 alweer! Groot gelijk dat jullie de gyn hebben ingeschakeld. 
Ik hoop dat daar wat uit komt of dat het alsnog deze maand raak is!
 
 
We wachten op de uitslag van de zwemmers van vriendlief, en bij mij is afgelopen maand een goede eisprong geweest (progesteron gemeten in bloed was 51) twee eicellen stonden op het punt te springen zelfs! 
Nu op mijn nod gewoon bloeding gekregen maar niet lang, stopte gister alweer na 1,5 dag. Maar heb al 3 negatieve testen gedaan, voor de nod en vandaag de 3e. 
Eigenlijk geen hoop meer voor deze ronde, maar ook wel wat twijfels, bij vlagen misselijk en duizelig, en enorme honger. We zullen zien. A.s. dinsdag naar het ziekenhuis. 
 
Ja, normaal zo’n 4 dagen met af en toe nog wat gerommel erna. Maar het kan bijna niet zo zijn, denk ik. Dan had ik allang positief getest toch? En dan zou de innestelingsbloeding ook wel erg laat na het voelen van de innesteling zijn gekomen (vorige wk woe t/m vrij). M’n man roept alleen maar: hoe is ‘t met de tweeling lieverd? Als ‘ie thuiskomt.. haha. 
 
Hahaha,, wat schattig! Wel gek die korte bloeding... Ik heb begrepen dag innestelingsbloeding wel korter en minder is... maar die komt dacht ik idd niet meer op je NOD... Alhoewel zwangeren soms in het begin van de zwngerschap wat bloed verliezen... 
Ik weet het ook niet! Heb je nog getest of geloof je het ondertussen wel en ga je naar de volgende ronde? 
 
 
 
Hi Dames!
Ook ik haak graag aan, mijn NOD is 19-02 hoop dat jullie het Okee vinden dat ik aanhaak :)
Voor mij eigenlijk ronde 1, mijn vorige cyclus was mijn eerste cyclus zonder de pil, en had keurig 26 dagen dus daar ben ik erg blij mee!
Gisteren was mijn eisprong volgens de ovulatietesten dus hebben we keurig geklust, wie weet! Het was voor mij meer een bevestiging van het gevoel van mijn lichaam of dit strookte met daadwerkelijke ovulatie. Dit was het geval! Vrijdag negatieve ovulatie test, zaterdag een heel licht streepje dus ook nog negatief en zaterdag ochtend een hele duidelijke streep. Vanmorgen nogmaals en toen was het streepje wederom heel vaag, dus mijn LH piek was gisteren!
Ik lees graag jullie verhalen mee, en hoop natuurlijk op wat mooie positieve testen richting 20-02!
Groetjes Nathalie
 
Terug
Bovenaan