NOD tussen 20 en 25 februari!

Vervelende situatie zo he dat wachten en negatief testen. Ik had vrijdag negatief getest en heb sindsdien even niet meer getest. Ik wacht tot dinsdag, mocht ik dan nog steeds niet ongesteld zijn geworden dan test ik woensdagochtend nog een keer. Mijn huisarts zei dat het best vaak voorkomt (meer dan 40%) dat vrouwen pas twee tot vijf dagen na de NOD positief testen en dat er ook weleens vrouwen zijn die acht dagen erna pas positief testen (dit is dan wel weer een kleinere hoeveelheid) dus laten wij hopen dat we bij die 40% zitten Anne!! 
 
Ella, gefeliciteerd! Wat fijn voor je dat je positief hebt getest!
Anne, ik snap je helemaal. Het is allemaal zo verwarrend en spannend. En vooral ook omdat je er zo mee bezig bent, lijkt het wel of je alles 10 keer sterker en heftiger voelt dan normaal. Ik hoop voor je dat je komende week alsnog positief gaat testen! En dat hoop ik ook voor jou gebruiker.
Gisteren was echt een flinke baaldag voor mij. Met veel buikpijn en lage rugpijn. Stom is dat he, als je denkt dat die pijn bij een vroege zwangerschap hoort dat je het dan veel beter kunt handelen dan wanneer je opeens zeker weet dat die pijn bij je menstruatie hoort. Dan doet het in 1 keer veel meer pijn... :-( 
Mijn vriend en ik hebben besloten om toch maar eens bij de huisarts aan te kloppen voor wat advies. Hij maakt zich erg druk of het niet aan hem ligt, aangezien het veel voorkomt in zijn familie. Geen idee of de huisarts hier nu al iets mee wil doen, maar we kunnen het in ieder geval proberen. Aangezien ik ook al meer richting de 35 ga dan dat ik bij de 30 zit, is de kans op een natuurlijke zwangerschap ook al wat minder dat wanneer je nog in je 20e jaren zit. 
 
 
Ik begrijp de stap wel dat je naar de huisarts wil sas-h. Testen kan geen kwaad toch? En dan weet je altijd iets meer dan nu.
Ik had vanmorgen met afvegen lichtroze, maar dat is nu ook al weg. Wel af en toe steken, dus ik denk dat mijn menstruatie wel gaat doorzetten nu helaas... even afwachten. Inmiddels al drie dagen overtijd.
 
 
Terug
Bovenaan